دانلود بازی Farming Simulator 18 1.4.0.6 – شبیه ساز مزرعه 2018 برای اندروید + دیتا + نسخه پول بی نهایت

دانلود بازی Farming Simulator 18 1.0.0.1 - شبیه ساز مزرعه 2018 برای اندروید + دیتا + نسخه پول بی نهایت

 

دانلود بازی Farming Simulator 18 برای اندروید

| بازی شبیه ساز مزرعه 2018 برای اندروید + دیتا + نسخه پول بی نهایت |

 

Farming Simulator 18 1.4.0.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های شبیه سازی از استودیوی بازی سازی GIANTS Software است. اگر شما نیز از طرفداران سری بازی‌های سبک شبیه‌سازی باشید، احتمالا بازی‌های شبیه‌ساز مزرعه را به خوبی می‌شناسید. عنوانی محبوب و شناخته شده در بین کاربران پلت‌فرم‌های مختلف، که امکان تجربه مدیریت مزرعه را در قالب محیطی مجازی برای کاربر فراهم می‌کند. کمپانی بازی‌سازی مذکور، سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، نسخه 2018 این بازی جذاب و محبوب را نیز عرضه کرد. بازی‌ای که این بار با تمرکزی دقیق‌تر، جنبه‌های مختلفی از یک زندگی روستایی را به تصویر می‌کشد. البته این‌بار با امکان استفاده از ابزار‌الاتی پیشرفته و بسیار حرفه‌ای! به کمک این بازی اندرویدی، شما می‌توانید خود را غرق در یک زندگی جذاب روستایی کنید، در واقع این بازی اندرویدی، امکان تجربه یک کشاورزی مدرن را برای شما فراهم می‌کند.

کاشت، داشت و برداشت به سبک‌های سنتی را کنار بگذارید! امروزه برای انجام هریک از این فعالیت‌ها، ابزار مخصوص به آنان نیز آماده شده‌اند! شما می‌توانید با خریداری بذر مربوط به هریک از محصولات کشاورزی، آنان را در زمان‌های مخصوص به خود بکارید و ضمن مراقبت از آنان، خودتان را برای ورود به بازار آماده کنید. در کنار کشاورزی، شما می‌توانید به پرورش حیوانات اهلی از جمله گاو، گوسفند و یا خوک بپردازید و کسب و کار پر رونقی را به کمک این مجموعه راه‌اندازی کنید. در اینمطلب از سایت یاس دانلود، جدیدترین نسخه از این بازی اندرویدی محبوب را همراه با نسخه مود شده به همراه دیتای بازی برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Farming Simulator 18 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Farming Simulator 18 :

– امکان استفاده از وسایل نقلیه، کامیون‌ها و انواع ابزارآلات پیشرفته برای کشاورزی مدرن

– امکان کاشت و مراقب از 6 نوع مختلف از سبزیجات و ورود به بازار خرید و فروش

– امکان مراقبت از انواع حیوانات نظیر گاو و گوسفند و تهیه محصولات لبنی و یا خرید و فروش آنان

– دارا بودن لودرهای متنوع برای حمل و نقل محصولات شما

– پردازش گرافیکی حرفه‌ای محیط به صورت 3 بعدی

– امکان شرکت در تجارت برش و فروش چوب

– قابلیت بازی و رقابت با دوستان به صورت چند نفره از طریق وای فای و بلوتوث

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Farming Simulator 181 150x84 - دانلود بازی Farming Simulator 18 1.4.0.6 - شبیه ساز مزرعه 2018 برای اندروید + دیتا + نسخه پول بی نهایت Farming Simulator 182 150x84 - دانلود بازی Farming Simulator 18 1.4.0.6 - شبیه ساز مزرعه 2018 برای اندروید + دیتا + نسخه پول بی نهایت Farming Simulator 183 150x84 - دانلود بازی Farming Simulator 18 1.4.0.6 - شبیه ساز مزرعه 2018 برای اندروید + دیتا + نسخه پول بی نهایت Farming Simulator 184 150x84 - دانلود بازی Farming Simulator 18 1.4.0.6 - شبیه ساز مزرعه 2018 برای اندروید + دیتا + نسخه پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 15 + 142 + 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR