دانلود Apowersoft CAD Viewer 1.0.1.6 نرم افزار کم‌حجم برای مشاهده و ویرایش نقشه‌های اتوکد

دانلود Apowersoft CAD Viewer 1.0.1.6 - نرم افزار کم‌حجم برای مشاهده و ویرایش نقشه‌های اتوکد

 

دانلود Apowersoft CAD Viewer

| نرم افزار کم‌حجم برای مشاهده و ویرایش نقشه‌های اتوکد |

 

Apowersoft CAD Viewer 1.0.1.6 نام نرم افزاری ساده و کم‌حجم به منظور کار با فرمت‌های خروجی نرم افزار اتوکد و نقشه‌کشی است. همانگونه که مستحضر هستید، محصولات کمپانی اتودسک که در اینجا به عنوان نمونه ابزار اتوکد را مدنظر داریم، خروجی نقشه‌های ترسیم شده توسط کاربر را در فرمت DWG تولید می‌کند. این فرمت، صرفا به کمک همین ابزار در سیستم‌های رایانه‌ای قابل مشاهده و ویرایش است. با این وجود، یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران در هنگام جابه‌جایی نقشه‌ها با آن سر و کار دارند، حجم بالای ابزار اتوکد و نصب نبودن آن بر روی تمامی سیستم‌ها است. بنابراین حتی اگر قصد داشته باشید یک پیش‌نمایش کلی از نقشه ترسیم شده را در سیستم دوستان و یا همکاران خود ببینید، حتما لازم است که ابزار اتوکد را نیز بر روی آن نصب کرده باشید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید بدون نیاز به نصب ابزار اتوکد، نقشه‌های آن را در محیطی زیبا و کاربرپسند مشاهده و یا حتی ویرایش کنید! در واقع به کمک این نرم افزار، دیگر کار با فرمت مذکور منحصر به نصب بودن نرم افزار اتوکد نیست و شما تنها با نصب همین ابزار کم‌حجم، هم می‌توانید خروجی نقشه‌ها را ببینید و هم اینکه در صورت نیاز اقدام به تغییر آن‌ کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Apowersoft CAD Viewer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Apowersoft CAD Viewer :

– سازگاری کامل با فرمت DWG و نقشه‌های اتوکد

– قابلیت نمایش کلیه نقشه‌ها

– دارا بودن ده‌ها فانکشن مختلف برای کار با نقشه‌ها

– امکان فعالیت گروهی و موثر با دیگر اعضای تیم در پروژه‌ها

– امکان تبدیل و به اشتراک‌گذاری آسان نقشه‌ها

– دارا بودن حجم بسیار کم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR