دانلود نوحه و مداحی اربعین 97 – حاج محمود کریمی

دانلود نوحه و مداحی اربعین 97 - حاج محمود کریمی

 

دانلود مداحی اربعین 97

| با مداحی حاج محمود کریمی |

| شب اربعین حسینی [1397-1440] هیأت رایه العباس (ع) |

|  ظهر اربعین حسینی [1397-1440] مسجد حضرت امیر (ع) |

 

مداحی حاج محمود کریمی اربعین 97 مجموعه جدید فایل‌های صوتی از مراسم اربعین حسینی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، خدمت شما عاشاقان حضرت اباعبدالله (ع) و یاران با وفای ایشان ارائه می‌کنیم. اربعین سال 97 هم با تمام شور و حالی که داشت به پایان رسید. میلیون‌ها زائر با پای پیاده به زیارت سرزمین کربلا رفته و اکنون به میهن عزیزمان بازگشته‌ و با این وجود، هنوز دل‌های آنان هوای کربلا دارد. امید است که تا سال آینده و اربعینی دیگر، عمری باقی باشد تا بتوانیم باری دیگر به زیارت بارگاه مقدس امام حسین (ع) برویم.

خوشا به حال آنان که اربعین امسال را در سرزمین کربلا گذرانده و در آن حال و هوای پرشور حضور داشتند. اگر شما نیز از زائرین اربعین بوده و یا به هر دلیلی فرصت حضور در هیئات را در این چند شب نداشته‌اید، ما برایتان مجموعه صوتی جدیدی را از مراسم مذکور آماده کرده‌ایم که به رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد. این مجموعه در شب و ظهر اربعین سال جاری توسط حاج محمود کریمی به اجرا در آمده و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن‌ها را دانلود کنید. شما هم اکنون می‌ توانید مجموعه جدید مداحی اربعین 97 را با نوای محمود کریمی لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

chart pie - دانلود نوحه و مداحی اربعین 97 - حاج محمود کریمی شب اربعین حسینی [1397-1440] هیأت رایه العباس (ع)

دانلود بخش اول – روضه ( یابن زهرا رو سوی کرببلا آورده ام )
دانلود بخش دوم – زمینه ( صلی الله علی ساکن کرببلا )

دانلود دانلود مجموعه کامل شب اربعین حسینی

 

chart pie - دانلود نوحه و مداحی اربعین 97 - حاج محمود کریمی ظهر اربعین حسینی [1397-1440] مسجد حضرت امیر (ع)

دانلود بخش اول – روضه ( یابن زهرا رو سوی کرببلا آورده ام )
دانلود بخش دوم – زمینه ( چهل شبانه روز غم )
دانلود بخش سوم – واحد ( گمان مدار که رفتم تو را رها کردم )
دانلود بخش چهارم – جفت ( ای به فدای روی ماهت )
دانلود بخش پنجم – شور ( وضع ما بین به چه منوال گذشت )

دانلود دانلود مجموعه کامل ظهر اربعین حسینی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR