دانلود FSPro Labs Hide Folder Ext 2.2 Build 2.2.1.453 – مخفی‌سازی پوشه‌ها در حافظه‌های اکسترنال

دانلود FSPro Labs Hide Folder Ext 2.2 Build 2.2.1.453 - مخفی‌سازی پوشه‌ها در حافظه‌های اکسترنال

 

دانلود FSPro Labs Hide Folder Ext

| مخفی‌سازی پوشه‌ها در حافظه‌های اکسترنال |

 

FSPro Labs Hide Folder Ext 2.2 Build 2.2.1.453 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که می‌توان از آن برای مخفی کردن پوشه‌ها در حافظه‌های اکسترنال استفاده کرد. مخفی کردن پوشه‌ها یک روش محافظتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات حساس خود را از دیگران مخفی کنند. در ویندوز، می‌توانید با استفاده از گزینه “مخفی کردن” در ویژگی‌های پوشه، آن را از دید دیگران پنهان کنید. این ویژگی معمولاً در مواردی که کاربر می‌خواهد اطلاعات حساس یا خصوصی خود را از دسترس دیگران محافظت کند، مورد استفاده قرار می‌گیرد، مثلاً امور شخصی، فایل‌های محرمانه‌ی کاری و … از جمله‌ی این موارد به شمار می‌روند.

برای مخفی کردن پوشه‌ها در ویندوز، می‌توانید از ویژگی‌های پوشه یا از نرم‌افزارهایی که این کار را انجام می‌دهند، استفاده کنید. یکی از نرم‌افزارهایی که می‌تواند به شما در مخفی کردن پوشه‌ها کمک کند، نرم‌افزاری است که در این مطلب به شمار معرفی خواهیم کرد. این نرم‌افزار به کاربران امکان می‌دهد تا پوشه‌ها و فایل‌هایشان را با استفاده از روش‌های پیشرفته و قابل اعتماد مخفی کنند. با استفاده از این نرم‌افزار، کاربران می‌توانند از رمز عبور یا روش‌های دیگر برای محافظت از اطلاعات حساس خود استفاده کنند. برخلاف انواع دیگر ابزارهای موجود، اصلی‌ترین قابلیت این برنامه امکان مخفی کردن پوشه‌ها در حافظه‌های اکسترنال (هارد، فلش، مموری کارت و …) است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار FSPro Labs Hide Folder Ext را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار FSPro Labs Hide Folder Ext :

– امکان محافظت از پوشه‌ها در کامپیوتر شما و دیگر سیستم‌ها

– امکان نمایش دادن پوشه‌های مخفی با وارد کردن پسورد

– پشتیبانی از درایوهای NTFS/exFAT/FAT32/FAT

– امکان مخفی کردن یک یا چند پوشه به طور همزمان

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hide Folder Ext.cover1  300x252 - دانلود FSPro Labs Hide Folder Ext 2.2 Build 2.2.1.453 - مخفی‌سازی پوشه‌ها در حافظه‌های اکسترنال Hide Folder Ext.cover2  300x252 - دانلود FSPro Labs Hide Folder Ext 2.2 Build 2.2.1.453 - مخفی‌سازی پوشه‌ها در حافظه‌های اکسترنال

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR