دانلود Omni Recover 3.0.8 – بازیابی اطلاعات حذف شده از آیفون و آیپد

دانلود Omni Recover 3.0.8 - بازیابی اطلاعات حذف شده از آیفون و آیپد

 

دانلود Omni Recover

| بازیابی اطلاعات حذف شده از آیفون و آیپد |

 

Omni Recover 3.0.8 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که کاربر به کمک آن می‌تواند اطلاعات حذف شده خود از انواع دیوایس‌های اپل را بازیابی کند. با این برنامه، شما به راحتی می‌توانید اطلاعاتی همچون مسیج‌ها، تصاویر، سوابق گفتگو در پیام‌رسان واتساپ و … را به آسانی از آیفون و آیپد بازیابی کنید. در واقع این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید بدون هیچ پیچیدگی خاصی و تنها طی چند کلیک ساده و سریع، بتوانید اطلاعات حذف شده خود از دیوایس‌های iOS را ریکاوری کنید.

بارها پیش آمده که کاربر به طور تصادفی، اطلاعات مهم و حساس خود را از دست بدهد. به عنوان مثال، حذف کردن تصاویر یک عمل دائمی است و برخلاف ویندوز، دیگر خبری از سطل بازیافت برای بازگردانی اطلاعاتی که به طور موقت پاک شده‌اند وجود ندارد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید به راحتی اطلاعات حذف شده خود را از آیفون و آیپد بازگردانی کنید. این نرم افزار در واقع یکی از بهترین ابزارهای موجود برای بازگردانی تمامی داده‌های شما در دیوایس‌های iOS است و به طور کلی از 20 فرمت مختلف برای این کار پشتیبانی می‌کند. بنابراین در صورتی که شما هم با سناریویی مشابه طرف هستید و می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات حذف شده خود را بازیابی کنید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار و شانس بالای بازیابی اطلاعات آیفون و آیپد خود را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Omni Recover را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Omni Recover :

– امکان بازگردانی اطلاعات حذف شده از آیفون و آیپد

– پشتیبانی از 20 نوع مختلف از فایل‌ها برای ریکاوری کردن

– دارا بودن کارکرد ساده و سریع برای بازگردانی اطلاعات

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Omni Recover.cover1  300x183 - دانلود Omni Recover 3.0.8 - بازیابی اطلاعات حذف شده از آیفون و آیپد Omni Recover.cover2  300x180 - دانلود Omni Recover 3.0.8 - بازیابی اطلاعات حذف شده از آیفون و آیپد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 33 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR