دانلود Jihosoft Android Phone Recovery 8.5.6 – بازیابی اطلاعات اندروید

دانلود Jihosoft Android Phone Recovery 8.4.3 - بازیابی اطلاعات اندروید

 

دانلود Jihosoft Android Phone Recovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات اندروید |

 

Jihosoft Android Phone Recovery 8.5.6 یکی از بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات حذف شده از اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی در سیستم عامل ویندوز است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که به شکلی تصادفی ، دسته ای از اطلاعات خود را از گوشی یا تبلت خود از دست بدهید؟ آیا گوشی خود را تنظیمات کارخانه کرده و اکنون متوجه شده اید تمامی اطلاعات شما از بین رفته اند؟ ما برای شما راه حل بسیار ویژه ای داریم ! نرم افزار Jihosoft Android Phone Recovery ، راه حلی مناسب و بسیار ساده را برای بازیابی اطلاعات به شما پیشنهاد می کند. به واقع توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود شماره تلفن ها ، پیامک ها ، تصاویر ، موزیک ها ، ویدیوها و … را با نهایت امنیت از دستگاه خود ریکاوری نمایید.

از دست رفتن تصادفی اطلاعات ، معمولا به علت بی دقتی کاربر رخ می دهد ، شما ممکن است در موارد مختلف به دلایلی همچون فکتوری ریست ، آپدیت های OTA ، حمله ویروس ها و یا حذف تصادفی ، اطلاعات بسیار مهم خود را از دست داده باشید. اما نگران نباشید ! چرا که Jihosoft Android Phone Recovery می تواند ضمن صرفه جوئی در زمان ، قدرتمندترین شیوه های بازیابی اطلاعات از حافظه و مموری کارت شما به کار گرفته و با بیشترین شانس ممکن ، داده های حذف شده را برای شما بازیابی نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Jihosoft Android Phone Recovery را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Jihosoft Android Phone Recovery :

– امکان بازیابی اطلاعات پس از حذف تصادفی داده ها، آپدیت به نسخه جدید اندروید ، فکتوری ریست و …

– امکان بازگردانی انواع اطلاعات از جمله شماره تلفن ها ، پیامک ها ، اطلاعات واتس اپ ، آهنگ ها ، فیلم ها و تصاویر

– سازگاری کامل با جدیدترین مدل ها از برندهای معروف همچون Samsung, HTC, LG, Sony, Motorola, ZET, Huawei

– اسکن مستقیم و سریع جهت بازیابی Contacts, SMS, Photos, Videos

– امکان پیش نمایش داده های بازیابی شده پیش از ذخیره سازی

– امکان انتخاب داده ها برای بازیابی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR