دانلود LectureMAKER 4.9.2014.8080 – تولید محتوا برای آموزش الکترونیکی

دانلود LectureMAKER 4.9.2014.8080 - تولید محتوا برای آموزش الکترونیکی

 

دانلود LectureMAKER

| تولید محتوا برای آموزش الکترونیکی |

 

LectureMAKER 4.9.2014.8080 نام یک نرم افزار مفید و قدرتمند در زمینه تولید محتوای آموزشی برای افرادی است که در زمینه آموزش از راه دور و یا آموزش الکترونیکی فعالیت می‌کنند. همانطور که می‌دانید، این روزها بسیاری از آموزش‌ها به صورت از راه دور تهیه و ارائه می‌شوند. مراکز آموزشی مختلف که حتی گاها اقدام به صدور مدرک معتبر برای هنرآموزان و دانشجویان خود می‌کنند، اینگونه آموزش‌ها را در قالب فیلم، عکس و ی سند دیجیتالی تولید و در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند. افراد نیز با گذراندن این دوره‌ها به صورت مجازی می‌توانند در آزمون پایانی شرکت کردن و گواهی معتبر آن دوره خاص را کسب کنند. در صورتی که شما هم در زمینه آموزش مجازی فعالیت دارید، در این مطلب ابزاری را برای شما در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند در این زمینه کمک شایانی به شما کند.

این نرم افزار یک ابزار قدرتمند در زمینه تولید محتوای آموزش مجازی برای افرادی است که می‌خواهند برای مخاطبان خود محتوای آموزشی از نوع تعاملی آماده کنند. خروجی محتوای آماده شده توسط این برنامه، متناسب با مشاهده در انواع مرورگرهای اینترنتی بوده و از این روی می‌توان گفت که در هر دستگاهی می‌توان به این محتوا دسترسی داشت. فراهم‌سازی امکان تعامل با مخاطبان، به‌کارگیری عکس و دیگر محتوای چندرسانه‌ای و … از دیگر خصوصیات مهم این نرم افزار مفید و کاربردی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نرم افزار LectureMAKER را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LectureMAKER :

– امکان تولید محتوا در فرمت HTML-5 و سازگاری با انواع پلتفرم‌ها

– امکان فراهم‌سازی قابلیت تعامل مخاطبان با محتوای آموزشی

– امکان به کار بردن انواع محتوای چندرسانه‌ای در دروس مجازی

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LectureMAKER.cover1  300x225 - دانلود LectureMAKER 4.9.2014.8080 - تولید محتوا برای آموزش الکترونیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR