دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.9.23 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.8.0 برای اندروید

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 اندروید

| + نسخه بی نهایت |

 

Angry Birds Star Wars 2 1.9.23 نسخه جدید بازی انگری بردز استار وارز برای اندروید است که به عنوان دنباله ای برای مجموعه بازی Angry Birds می باشد. در بازی همانند نسخه اول این بازی شما با پرندگان خشمگین وارد دنیا جنگ ستارگان می شوید و از سلاح های گوناگون برای نابودی دشمنان خوکی خود استفاده می کنید.اما زیبایی های این نسخه به همین جا تمام نمی شود بلکه در آن مراحلی وجود دارد که بازیکنان در نقش خوک ها ظاهر می شوند.

در بازی Angry Birds Star Wars 2 شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پرندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در بازی شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد. شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Star Wars 2 برای اندروید را از سایت یاس دانلود دریاف نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Angry Birds Star Wars 2-1  Angry Birds Star Wars 2-2

 

Angry Birds Star Wars 2-3

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Apk اندروید 2.2 و بالاتر
  • حجم : 54.5 + 72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR