دانلود CrystalMaker 10.60 x64 – نرم افزار طراحی و شبیه‌سازی ساختارهای مولکولی

دانلود CrystalMaker 10.60 x64 - نرم افزار طراحی و شبیه‌سازی ساختارهای مولکولی

 

دانلود CrystalMaker

| نرم افزار طراحی و شبیه‌سازی ساختارهای مولکولی |

 

CrystalMaker 10.60 x64 نام یک محصول نرم افزاری موثر و مفید در زمینه تصویر و شبیه‌سازی ساختارهای ملوکولی است که به کمک آن به راحتی می‌توانید انواع اشکال و ساختارهای مولکولی را شبیه‌سازی کنید. این برنامه، مجهز به یک سیستم تعاملی طراحی است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید ساختارهای درختی‌شکل را به آسانی در حوزه کریستالی و مولکولی طراحی کنید و فهم بصری خود را از انواع متریال‌های پیچیده شبیه‌سازی کنید. با این برنامه، شما می‌توانید طراحی و شبیه‌سازی دلخواه خود را به صورت انیمیشنی به تحرک درآورید.

این نرم افزار به شما امکان می‌دهد که بتوانید با دقت بسیار بالا، ساختارهای مولکولی و کریستالی را در نمای 3 بعدی طراحی و مشاهده کنید. خصوصیت مهم این نرم افزار، این است که در پایان طراحی می‌توانید به شکل جامع بر تمام ابعاد طرح نهایی خود نظارت داشته باشید و از ساختار دقیق آن‌ها به درک کاملی برسید. در کنار این‌ها، شما می‌توانید دقت در طراحی علمی و همچنین امکانات رندرینگ پیشرفته را در کنار هم قرار داده و یک گرافیک یا انیمیشن واقع‌گرایانه را رندر کنید و به حرکت درآورید. در طراحی اتم‌ها، کریستال‌ها به راحتی می‌توان اجزای مختلف را به جهات مختلف منتقل و یا پنهان کرد؛ یا اینکه ساختارها را از هم جدا کرد و یا اجزای مولکولی را بازطراحی کرد. با استفاده از مجموعه‌ای از ابزارهای گنجانده شده در این برنامه می‌توانید فواصل و زوایا را اندازه‌گیری و محاسبه کنید و مدل نهایی خو درا شکل دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار CrystalMaker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CrystalMaker :

– دارا بودن محیط طراحی حرفه‌ای به صورت 3 بعدی

– امکانات گسترده در حوزه درون‌ریزی و برون‌بری دیتا

– امکان تغییر در ساختار و مدل به صورت Real-Time

– امکان مهندسی در طراحی مدل‌های کریستالی و مولکولی

– امکان رندر کردن و به حرکت درآوردن ساختار

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CrystalMaker.cover1  300x225 - دانلود CrystalMaker 10.60 x64 - نرم افزار طراحی و شبیه‌سازی ساختارهای مولکولی CrystalMaker.cover2  300x183 - دانلود CrystalMaker 10.60 x64 - نرم افزار طراحی و شبیه‌سازی ساختارهای مولکولی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 207 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR