دانلود بازی Mad Restaurant People برای PC

دانلود بازی Mad Restaurant People برای PC

 

دانلود بازی Mad Restaurant People برای کامپیوتر

| بازی مردمان رستوران دیوانه |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Mad Restaurant People بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های مدیریتی می باشد که در سال 2018 توسط ColossusArc Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم در نظر داریم، یک فرصت جذاب و سرگرم‌کننده برای مدیریت رستورانی دیوانه است! این بازی کم حجم و زیبا، شما را در قالب مدیریت رستورانی قرار می‌دهد که مشتریان بسیاری داشته و آن‌ها دائما در حال تقاضای غذا و نوشیدنی بیشتر هستند.

همانطور که می‌دانید، مشتری بیشتر در کسب و کار به معنای سودآوری بیشتر است؛ پس چه چیزی بهتر از این؟! در بازی مذکور فرصتی برایتان مهیا شده تا مدیریت یک رستوران را به صورت تمام و کمال بر عهده بگیرید. لازم به توضیح است که مشتریان شما، صبر چندانی برای حاضر شدن سفارشات خود ندارند؛ از این روی لازم است که سفارشات آن‌ها را در مدت زمان کوتاهی آماده کرده و در اختیارشان قرار دهید. تنها در این صورت است که می‌توانید مراحل بازی را پشت سر گذاشته و کسب و کار پرسودی داشته باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Mad Restaurant People را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mad Restaurant People1 2 300x169 - دانلود بازی Mad Restaurant People برای PC Mad Restaurant People2 300x169 - دانلود بازی Mad Restaurant People برای PC

 

Mad Restaurant People3 300x169 - دانلود بازی Mad Restaurant People برای PC Mad Restaurant People4 300x169 - دانلود بازی Mad Restaurant People برای PC

 

تریلر بازی Mad Restaurant People :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: 3 GHz Dual Core Prozessor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650, AMD Radeon 7850
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: 4 GHz Quad Core Prozessor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 950, AMD Radeon R9 290
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB Available Space
Sound Card: DirectX compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 295 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR