دانلود AVS Video ReMaker 6.4.5.250 – نرم افزار ویرایش فیلم

دانلود AVS Video ReMaker 6.4.5.250 - نرم افزار ویرایش فیلم

 

دانلود AVS Video ReMaker

| نرم افزار ویرایش فیلم |

 

AVS Video ReMaker 6.4.5.250 نرم افزاری قدرتمند است که به شما کمک می کند تا  فیلم ها را با فرمت های مختلف نظیر AVI، VOB، MP4، DVD، Blu-ray، TS، MKV و سایر فرمت های HD که با دوربین های فیلمبرداری ضبط شده اند، سریع و بدون افت کیفیت ویرایش کنید. قسمت های ناخواسته را برش، ترتیب صحنه ها را تغییر دهید و برای جذاب تر شدن از افکت ها و جلوه های مختلف بین تکه های فیلم استفاده کنید. یکی دیگر از توانایی های این نرم افزار قدرتمند امکان تقسیم بندی فیلم به فصل های مختلف برای ساخت دیسک های Blu-ray یا DVD همراه با منو است (تعدادی الگوی پیش ساخته برای این کار وجود دارد). اگر دوربین فیلمبرداری شما قدیمی است و برای اتصال آن به کامپیوتر از دستگاه کپچر استفاده می کنید، این برنامه می تواند در انتقال فیلم ها از دوربین به هارد دیسک، ویرایش آن و ایجاد DVD های خانگی کمک شایانی کند.

 

پس از ویرایش فیلم ها می توانید آن ها را با رایج ترین فرمت های ویدئویی ذخیره، برروی دیسک های مختلف رایت و یا حتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. جالب اینجاست که سازندگان برنامه AVS Video ReMaker به اندازه ای به کاربردی و مفید بودن آن داشته اند که حتی تمام استاندارد های لازم برای پخش صحیح صوت و تصویر فایل های ذخیره و رایت شده در دستگاه های پخش خانگی را رعایت کرده اند. بنابراین می توانید به راحتی فیلم های خانوادگی، آموزشی و… را برروی دیسک های مختلف از CD، DVD و یا حتی Blu-ray رایت و بایگانی کنید و در زمان مناسب با پخش آن ها در دستگاه های مختلف لذت ببرید.

 

 

لیست کامل فرمت هایی که این برنامه قادر به خواندن آن هاست: HD Video (inc. Blu-ray video، AVCHD، MPEG-2 HD and WMV HD)، AVI (DivX، Xvid، etc.)، DV AVI، MP4 (inc. Sony PSP، Apple iPod and Archos)، WMV (MPEG-4 codec only)، 3GP، 3G2، QuickTime (MOV، QT)، DVD، VOB، VRO، MPEG-1، 2، 4، TOD، MOD، MPG، DAT، VCD، SVCD، ASF (MPEG-4 codec only)، ASX (MPEG-4 codec only)، MJPEG، H.263، H.264، DVR-MS، MKV، DV، FLV، TS، M2TS، M2T، MTS، DPG، NSV، WTV

لیست کامل فرمت هایی که این برنامه می تواند ذخیره کند: HD Video (inc. Blu-ray video، AVCHD and MPEG-2 HD)، AVI (DivX، Xvid، etc.)، MP4 (inc. Sony PSP، Apple iPod and Archos)، 3GP، 3G2، QuickTime (MOV، QT)، MKV، DV، FLV، DVD، MPEG-1، 2، 4، MPG، MJPEG، H.263، H.264

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود AVS Video ReMaker 6.4.5.250 - نرم افزار ویرایش فیلم



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

Minimum System Requirements
Processor:  Intel / AMD compatible at 1.86 GHz or higher
RAM:  1 GB or higher
DirectX:  Microsoft DirectX 9.0c or later

Recommended System Requirements
Processor:  AMD / Intel Core 2 Duo compatible at 3 GHz or higher
RAM:  2 GB or higher

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Patch.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا کنید
– در پنجره باز شده از سمت راست صفحه بر روی گزینه Scan/Reload کلیک کنید
– از وسط صفحه نام برنامه را انتخاب و سپس بر روی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR