دانلود Tecplot 360 EX + Chorus 2022 R2 2022.2.0.18713 – رسم نمودار بر اساس داده های CFD

دانلود Tecplot 360 EX 2020 R2 M1 2020.2.1.112919 - رسم نمودار بر اساس داده های CFD

دانلود Tecplot 360 EX

| رسم نمودار بر اساس داده های CFD |

 

Tecplot 360 EX + Chorus 2022 R2 2022.2.0.18713 یک برنامه مخصوص طراحی نمودارهای سه بعدی و دو بعدی از دادهای بدست آمده در بخش مکانیک و در گرایش حرارت و سیالات می باشد. این نرم افزار دارای کاربرد های مختلفی در مهندسی مکانیک کلاسیک، فیزیک، ریاضیات کاربردی، علوم و فنون مهندسی دارد و به مهندسان کمک می کند تا بتوانند اقدام به محاسبه جریان سیال، انتقال حرارت، انتقال جرم، واکنشهای شیمیائی و خصوصا رفتار و نوع حرکت گاز ها را شناسایی و نمودار آن را طراحی نمایند. مهندسان حوزه دینامیک سیالات اقدام به تجزیه و تحلیل داده ها کرده و نمودار های مورد نیاز خود را بر اساس اطلاعات بدست آمده از داده های CFD (Computational Fluid Dynamics) که سیالات مکانیکی شناخته می شود رسم کرده و سپس آنها را به صورت مستقیم وارد نرم افزار های مختلفی از جمله سایر محصولات شرکت Tecplot مانند Focus و RS و همچنین برنامه های مایکروسافت آفیس نمایند.

یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار که آن را از سایر برنامه های مشابه مستثنی می کند قابلیت کار کردن با بخش ماکرو ها می باشد که کاربران می توانند کلیه عملیات مختلف خود بر روی لایه ها نظیر اندازه گیری و محاسبات را از طریق بخش ماکرو ها ضبط کرده و تنها با یک کلیک کلیه عملیات را بر روی لایه های جدید در فایل های جداگانه اعمال کنند. با استفاده از این ویژگی سرعت انجام عملیات و محاسبات توسط برنامه به نصف می رسد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Tecplot 360 EX 2018 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Tecplot 360 EX 2020 :

– شبیه سازی و محاسبه عددی همراه با امکان نمایش به صورت 360 درجه

– امکان متحرک کردن تصاویر همراه با خروجی های مختلف

– امکان وارد کردن مستقیم داده ها به نرم افزار های مایکروسافت آفیس

– رسم دقیق نمودار های پیچیده در حالت های دو بعدی و سه بعدی

– تجزیه و تحلیل داده ها

– امکان استفاده از ماکرو ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Tecplot 360 EX 2020 R2 M1 2020.2.1.112919 - رسم نمودار بر اساس داده های CFD



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 415 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR