دانلود بازی Build a Bridge! 4.2.0 – پل سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Build a Bridge! 2.5.3 - پل سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Build a Bridge برای اندروید

| بازی پل سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Build a Bridge! 4.2.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی است که شما را برای ساخت انواع پل‌های مهندسی شده به چالش وا می‌دارد. در این بازی لازم است که تمامی مهارت‌های مهندسی را جمع‌آوری کرده و به ساخت بزرگ‌ترین پروژه های عمرانی دست بزنید! پل‌هایی که در این بازی می‌سازید می‌بایست به اندازه‌ای مستحکم باشند که یک اتومبیل، موتور سیکلت و یا حتی کامیون‌هایی غول‌پیکر از روی آن عبور کنند! بدون شک اگر اندکی بی دقتی در کار خود داشته باشید، ممکن است در حین عبور این وسایل نقلیه، سازه‌ی شما ریزش کند!

این بازی در نمای 2 بعدی به تصویر کشیده می‌شود و مجموعه‌ای از ابزارهای مناسب برای طراحی سازه‌های مهندسی را برای شما فراهم می‌آورد. برای مثال شما می‌توانید با اتصال نقطه به نقطه‌ی تیرآهن‌ها، پایه‌گذاری اولیه پل‌های خود را شروع کنید. در هر مرحله از این بازی، شما با چالشی پیچیده‌تر طرف خواهید بود که در آن می‌بایست دقت بیشتری را به کار بندید. پس از اتمام کار، می‌توانید وسایل نقلیه آزمیاشی را از روی آن عبور داده و استحکام سازه‌ی خود را مورد سنجش قرار دهید. هم اکنون می توانید بازی Build a Bridge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Build a Bridge :

– امکان ساخت پل‌هایی متنوع با موادی از جمله چوب، فلز و یا کابل بندی

– دارا بودن تعداد 36 مرحله چالش بر انگیز

– دارا بودن محیط‌هایی متنوع با عناصر تعاملی

– امکان استفاده از ابزارهای مختلف در ساخت سازه‌ها

– دارا بودن وسایل نقلیه مختلف برای تست استحکام پل‌ها

– گیم‌پلی مبتنی بر فیزیک

– طراحی گرافیکی بسیار زیبا و هنری

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Build a Bridge1 150x100 - دانلود بازی Build a Bridge! 4.2.0 - پل سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت Build a Bridge2 150x100 - دانلود بازی Build a Bridge! 4.2.0 - پل سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت Build a Bridge3 150x100 - دانلود بازی Build a Bridge! 4.2.0 - پل سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت Build a Bridge4 150x100 - دانلود بازی Build a Bridge! 4.2.0 - پل سازی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR