دانلود EarTrumpet 2.1.5.0 – کنترل حجم صدا در ویندوز به تفکیک اپلیکیشن‌

دانلود EarTrumpet 2.1.5.0 - کنترل حجم صدا در ویندوز به تفکیک اپلیکیشن‌

 

دانلود EarTrumpet

| کنترل حجم صدا در ویندوز به تفکیک اپلیکیشن‌ |

 

EarTrumpet 2.1.5.0 نام نرم افزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید حجم صدا در محیط سیستم‌عامل ویندوز را به تفکیک اپلیکیشن کنترل کنید. به عنوان مثال، ممکن است شما بخواهید موسیقی در حال پخش در ویندوز دارای حداکثر ولوم ممکن و دیگر اپلیکیشن‌ها همچون صدای مرورگر وب، بازی، برنامه‌های اجرا شده و … تماما فاقد صدا باشند! البته این تنها یک مثال ساده از کاربرد این اپلیکیشن است و زمانی که شما آن را در عمل مورد استفاده قرار دهید، شمار بسیاری از امکانات آن برای شما جذاب و کاربردی خواهد بود. همانطور که می‌دانید، سیستم کنترل حجم صدا در ویندوز به طور عمومی بر تمامی صداهای خروجی در سیستم اثر می‌گذارد.

در واقع زمانی که شما شدت ولوم را در ویندوز کاهش می‌دهید، تاثیر آن بر روی تمامی برنامه‌ها نظیر پلیر فیلم و موسیقی، بازی‌ها، مرورگرهای وب و … ملموس خواهد بود. نرم افزار فعلی امکانی را برای شما مهیا می‌کند که بتوانید این حالت عمومی بودن کنترل حجم صدا در ویندوز را به صورت انحصاری و به تفکیک برنامه‌های مختلف انجام دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار EarTrumpet را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EarTrumpet :

– امکان کنترل دقیق و جامع حجم صدا در انواع برنامه‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– مناسب برای تنظیم حجم صدای هر اپلیکیشن به طور مجزا در ویندوز

– دارا بودن تنظیمات بسیار ساده و آسان در بخش ولوم ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EarTrumpet.cover1  300x200 - دانلود EarTrumpet 2.1.5.0 - کنترل حجم صدا در ویندوز به تفکیک اپلیکیشن‌

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.98 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR