دانلود Axure RP Pro / Team / Enterprise 9.0.0.3721 – نرم افزار نمونه سازی وب سایت

دانلود Axure RP Pro / Team / Enterprise 8.1.0.3379 - نرم افزار نمونه سازی وب سایت

 

دانلود Axure RP Pro

برنامه نمونه سازی وب سایت

 

Axure RP Pro / Team / Enterprise 9.0.0.3721 یک نرم افزار بسیار خوب نمونه سازی وب سایت برای سیستم عامل ویندوز است. اگر میخواهید یک سایت خوب را قبل از بالا آوردن طراحی و آزمایش کنید میتوانید از نرم افزار بسیار عالی Axure RP Pro استفاده کنید. به وسیله ی این نرم افزار و با ابزارهایی که دارد میتوانید یک نمونه سازی وب عالی داشته باشید. این نرم افزاز بر پایه مفاهیم Visio کار میکند. شما میتوانید به وسیله ی این نرم افزار یک سایت کامل طراحی کنید و با ویجت هایی که دارد تمامی قسمت هایی که یک سایت لازم دارد را بسازید و مورد آزمایش قرار دهید.

شما میتوانید در نرم افزار Axure RP Pro عملکر هر یک از نقاط سایت را بررسی کنید. از ویژگی های مهم این نرم افزار میتوان به ایجاد خودکار خصوصیت رابط کاربر, ایجاد چارچوب نمونه سازی, قابلیت Drag and drop, صرفه جویی در وقت, قالب های پش فرض و غیره اشاره کرد. پس اگر از دوست دارید قبل از بالا آوردن یک وب سایت خوب یک طرح نمونه و عالی از آن درست کنید هم اکنون می توانید نرم افزار Axure RP Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 114 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR