دانلود PrivaZer 4.0.81 Donors Final – نرم افزار حذف فایل های اضافی ویندوز

دانلود PrivaZer Final + Portable - نرم افزار حذف فایل های اضافی ویندوز

دانلود PrivaZer

نرم افزار حذف فایل های اضافی ویندوز

 

PrivaZer 4.0.81 Donors Final به طور معمول هر زمان که با نرم افزار های مختلف کار می کنید ، نرم افزار مجبور است برای اینکه بتواند به شما سرویس خود را ارائه دهد فایل های خود را در قالب Temp در جاهای مختلف ذخیره می کند تا به راحتی کار خود را انجام دهد.کلا در زمان کار با اینترنت ،‌فایل هایی مانند صفحات وب ، آهنگ های اجرا شده در سایت ها ، فایل های بجا مانده در رایت سی دی و دی وی دی ها ، و… از این قبیل فایل ها هستند که هم فضای زیادی را اشغال می کنند و هم به مرور زمان سیستم شما را کند و کارایی آن را کمتر می کنند.

PrivaZer یک نرم افزار فوق العاده به منظور از بین بردن انواع فایل های بی مصرف می باشد که به مرور با کار کردن با سیستم به وجود می آیند. نرم افزار حذف فایل های اضافی ویندوز با جستجوی قدرتمند و ریز بینانه خود تمامی فایل هایی که از طریق اینترنت ، کار با سیستم و دیگر نرم افزار ها بدون اجازه ساخته شده اند را شناسایی و با کسب اجازه از شما حذف می نماید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه کار خود می باشد و به صورت رایگان ارائه شده است.هم اکنون نرم افزار PrivaZer برای حذف فایل های اضافی ویندوز را می توانید از وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمایید.

 

 

قابلیت های اضافه شده نرم افزار PrivaZer :

– اصلاح و بهبود پاکسازی فایل ها در مرورگر Firefox

– اصلاح و بهبود پاکسازی فایل ها در مرورگر IceDragon

– پاکسازی فایل های Cache

– پاکسازی عکس های ذخیره شده توسط مرورگر ها

– تعیین تاریخ آخرین بار جستجو شده در هر پوشه

– پاکسازی سایت های تایپ شده در هر مرورگر

– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

– محیط آسان و کاربر پسند

– و…

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR