دانلود Viwizard Audio Capture 1.1.0.1 – نرم افزار قدرتمند ضبط صدا

دانلود Viwizard Audio Capture 1.1.0.1 - نرم افزار قدرتمند ضبط صدا

 

دانلود Viwizard Audio Capture

| نرم افزار قدرتمند ضبط صدا |

 

Viwizard Audio Capture 1.1.0.1 نام یک ابزار چند منظوره‌ی ضبط صدا در ویندوز است که می‌تواند هر گونه صدایی را در سیستم کپچر کند. از جمله‌ی صداهای پشتیبانی شده و قابل ضبط توسط این ابزار می‌توان به ضبط موزیک در حال استریم، رادیوی آنلاین (یا پادکست)، صدای بازی‌ها، موزیک پس‌زمینه، میتینگ‌های آنلاین و … اشاره کرد. این ابزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید صداهای مذکور را به سادگی در سیستم خود ضبط کرده و آن را در فرمت‌های مختلف همچون MP3, AAC و … ذخیره و در صورت تمایل، تگ آن‌ها را نیز به سلیقه خود تنظیم کنید.

هرکدام از ما ممکن است در سناریویی خاص، احتیاج به ابزاری برای ضبط صدا در سیستم داشته باشیم. با وجود ابزار پیش‌فرض ضبط صدا در ویندوز، بسیاری از کاربران استفاده از نرم افزارهای جانبی را به آن ترجیح می‌دهند. نرم افزارهای ضبط صدا در ویندوز به شما امکان می دهند تا صداهای مختلف را در رایانه خود ضبط کنید. این نرم افزارها می توانند بسیار مفید باشند و از آن‌ها می‌توان برای ضبط مکالمات آنلاین، پادکست ها، آهنگ‌ها و… نیز استفاده کرد. اگر به دنبال استفاده از یک نرم افزار ضبط صدا در ویندوز هستید، این نرم افزار می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها متناسب با نیاز شما باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Viwizard Audio Capture را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Viwizard Audio Capture :

– امکان ضبط صدا از استریم‌های آنلاین و پادکست‌ها

– امکان استخراج صدا از سایت‌های پخش ویدیوی آنلاین و یا بازی‌های رایانه‌ای

– امکان ضبط صدا و ذخیره فایل در فرمت‌های MP3, AAC, FLAC, M4A, WAV, M4B

– امکان ضبط میتینگ‌های آنلاین

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Viwizard Audio Capture.cover1  300x262 - دانلود Viwizard Audio Capture 1.1.0.1 - نرم افزار قدرتمند ضبط صدا Viwizard Audio Capture.cover2  300x264 - دانلود Viwizard Audio Capture 1.1.0.1 - نرم افزار قدرتمند ضبط صدا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR