دانلود Desktop.ini Editor 1.1 – نرم افزار ویرایش ساده فایل Desktop.ini در ویندوز

دانلود Desktop.ini Editor 1.1 - نرم افزار ویرایش ساده فایل Desktop.ini در ویندوز

 

دانلود ‏‏‎ Desktop.ini Editor

| نرم افزار ویرایش ساده فایل Desktop.ini در ویندوز |

 

Desktop.ini Editor 1.1 نام یک ابزار جدید، ساده و رایگان است که برای ویرایش هرچه ساده و سریع‌تر فایل desktop.ini در ویندوز طراحی شده و در این زمینه رویکردی سریع و ساده را در اختیار شما قرار می‌دهد. این فایل، یک فایل مخفی در سیستم‌عامل ویندوز است که اطلاعات مربوط به جای‌گیری هریک از فایل‌ها در فولدرها را در خود دارد. اساسا، زمانی که نوع قرارگیری و یا تنظیمات مربوط به یک فولدر تغییر می‌کند، فایل desktop.ini به طور خودکار ایجاد و تنظیمات مربوطه در آن قرار می‌گیرد تا اینکه در صورت مراجعه به فولدر مذکور در زمان‌های بعدی، تنظیمات به حالت قبل مشاهده شوند.

زمانی که کاربر یک فولدر جدید را در ویندوز ایجاد می‌کند، آن فولدر با آیکون فولدر استاندارد در ویندوز ایجاد می‌شود. اما زمانی که کاربر آیکون مربوطه را تغییر می‌دهد، فایل مذکور ایجاد و تنظیمات فوق را در خود نگهداری می‌کند. البته این تنها قابلیت مربوط به این فایل نیست و این فایل، تعداد زیادی از مشخصه‌ها را در خود نگهداری می‌کند که در ادامه به آن پرداخته می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این نرم افزار ساده، تنظیمات فایل desktop.ini در آدرس‌های مختلف ویندوز را تغییر و این تغییرات را بر روی فایل مربوطه ذخیره کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Desktop.ini Editor را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Desktop.ini Editor :

– امکان تغییر دادن تنظیمات فایل desktop.ini مربوط به هر فولدر

– امکان تنظیم کردن پیغام مربوط به جابه‌جایی و یا حذف فایل‌های سیستمی

– امکان تنظیم کردن آدرس مربوط به آیکون هر فولدر

– امکان مدیریت و ویرایش هرچه ساده و سریع‌تر فایل desktop.ini در ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Desktop.ini Editor.cover1  300x267 - دانلود Desktop.ini Editor 1.1 - نرم افزار ویرایش ساده فایل Desktop.ini در ویندوز Desktop.ini Editor.cover2  300x219 - دانلود Desktop.ini Editor 1.1 - نرم افزار ویرایش ساده فایل Desktop.ini در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR