دانلود بازی Clash for Speed – Xtreme Combat Racing 1.1.3 – ماشین جنگی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Clash for Speed - Xtreme Combat Racing 1.1.3 - ماشین جنگی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Clash for Speed – Xtreme Combat Racing برای اندروید

| بازی ماشین جنگی برای اندروید + دیتا |

 

Clash for Speed – Xtreme Combat Racing 1.1.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماشین‌سواری از استودیوی بازی سازی Tweaking Technologies است. خودتان را برای تجربه یک رقابت جذاب و مهیج با اتومبیل‌هایی مجهز به انواع سلاح‌های مرگبار آماده کنید! رقابت‌ها و مسابقات اتومبیل‌رانی را که تاکنون می‌شناختید را به فراموشی بسپارید؛ زیرا که در این بازی قرار است شکل و شمایل کاملا متفاوتی از این رقابت‌ها را تجربه کنید! در جریان این بازی، شما قوانینی را وضع می‌کنید که دیگر پلیرها نیز ملزم به رعایت آن هستند. به عنوان مثال، برای کسب مقام قهرمانی در رقابت‌ها، صرفا رانندگی اتومبیل کافی نیست؛ در عوض شما باید با موشک و بمب اتومبیل حریف‌تان را از مسیر مسابقه کنار زده و با حرص و طمع فراوان به خط پایان برسید!

داستان این بازی، در رابطه با یک دیکتاتور بی‌رحم روایت می‌شود که علاقه‌مند به تماشای جنگ اتومبیل‌ها در 5 سیاره غیرمسکونی است. در واقع جهان‌هایی که شما در آن به رقابت با دیگر پلیرها می‌پردازید، محیط‌هایی خارج از زمین هستند. از همین روی، شکل رقابت‌ها نیز تفاوت ویژه‌ای با مسابقات زمینی دارد و در این بازی شما باید برای پیروزی، ده‌ها حریف دیگر را همراه با اتومبیل‌هایشان نابود کنید! هم اکنون می توانید بازی Clash for Speed – Xtreme Combat Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Clash for Speed – Xtreme Combat Racing :

– دارا بودن 5 سیاره مختلف برای تجربه لذت اتومبیل‌رانی

– امکان خریداری و ارتقای تعداد 8 اتومبیل مختلف

– امکان تجهیز اتومبیل‌ها به 10 سلاح مرگبار

– امکان چسباندن استیکرهای زیبا به اتومبیل و ارتقای تایرها

– دارا بودن ده‌ها مسیر مختلف برای اتومبیل‌رانی

– کیفیت گرافیکی بی‌نظیر

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Clash for Speed Xtreme Combat Racing1 150x94 - دانلود بازی Clash for Speed - Xtreme Combat Racing 1.1.3 - ماشین جنگی برای اندروید + دیتا Clash for Speed Xtreme Combat Racing2 150x94 - دانلود بازی Clash for Speed - Xtreme Combat Racing 1.1.3 - ماشین جنگی برای اندروید + دیتا Clash for Speed Xtreme Combat Racing3 150x94 - دانلود بازی Clash for Speed - Xtreme Combat Racing 1.1.3 - ماشین جنگی برای اندروید + دیتا Clash for Speed Xtreme Combat Racing4 150x94 - دانلود بازی Clash for Speed - Xtreme Combat Racing 1.1.3 - ماشین جنگی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 24 + 115 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR