دانلود BatteryCare 0.9.35.0 + Portable – نرم افزار بهینه ساز باتری لپ تاپ

دانلود BatteryCare 0.9.26 + Portable - نرم افزار بهینه ساز باتری لپ تاپ

 

دانلود BatteryCare

برنامه بهینه ساز باتری لپ تاپ

 

BatteryCare 0.9.35.0 + Portable نرم افزاری قدرتمند و بسیار عالی مدیریت و بهینه سازی شارژ باتری لپ تاپ برای سیستم عامل ویندوز است. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که لپ تاپ خود را بسیار به شارژ میزنید و حالا میخواهید بر روی شارژ باتری لپ تاپ خود مدیریت کنید, به هیچ وجه نرم افزار بسیار عالی BatteryCare را از دست ندهید. این نرم افزار چندین قابلیت بسیار خوب دارد که یکی از آن ها این است که میتواند چرخه خالی شدن باتری لپ تاپ را با الگوریتمی که دارد بررسی کند و زمان دقیق شارژ و دشارژ را به شما اعلام کند, که اگر شما به توصیه های نرم افزار عمل کنید میتوانید طول عمر باطری لپ تاپ خود را زیاد کنید.

BatteryCare با نمایش و محاسبه اطلاعات دقیق نظیر سطح سایش , ظرفیت , مصرف و تولیدکننده و … شما را در نگه داری از باتری لپ تاپتان کمک می کند. همچنین به صورت خودکار دمای باتری و سی پی یو را بررسی کرده و در صورت افزایش دما یه شما هشدار می دهد. از قابلیت های کاربردی این برنامه می توان به قابلیت شارژ خودکار اشاره کرد. به طور مثال زمانی که لپ تاپ روشن است و شارژ آن تکمیل شده علاوه بر هشدار هایی برای قطع شارژ برنامه به صورت خودکار از شارژ شدن لپ تاپ جلوگیری می کند.علاوه بر این به صورت خودکار برنامه های در حال اجرای لپ تاپ را بررسی کرده و در صورت استفاده نکردن شما از برنامه ها و یا اجرای برنامه ها به صورت مخفی آن ها را بسته نگه می دارد.

نمایش اطلاعات دقیق از وضعیت باتری نیز دیگر قابلیت برنامه BatteryCare است. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به اخطار دادن در هنگامی که باتری نیاز به شارژ دارد, اطلاعات کامل در مورد مصرف باتری, نشان دادن زمان باقی مانده برای استفاده باطری و غیره اشاره کرد. پس اگر از دوست دارید شارژ باتری لپ تاپ خود را به خوبی مدیریت و بهینه کنید هم اکنون می توانید نرم افزار BatteryCare را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار BatteryCare :

–  بهینه سازی مصرف و عملکرد باتری لپ تاپ

–  بررسی بر نظارت سطح باتری و روش تخلیه آن

–  نمایش دادن اطلاعاتی دقیق از سطح باتری , درجه حرارت , میزان مصرف و…

–  نمایش میزان مصرف هر برنامه به صورتی جدا گانه

–  بررسی دمای سی پی یو و باتری و دادن هشدار در صورت افزایش بیش از حد دما

–  بررسی شارژ خودکار و قطع آن در صورت تکمیل شارژ

–  بستن خودکار برنامه های بلا استفاده در پس زمینه ویندوز

و …

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

BatteryCare.1

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR