دانلود grepWin 1.8.1 – جستجوگر عبارات فایل ها

دانلود grepWin 1.8.1 - جستجوگر عبارات فایل ها

 

دانلود grepWin

| جستجوگر عبارات فایل ها |

 

grepWin 1.8.1 یک نرم افزار جستجو و جایگزینی برای جستجوی متون مختلف با در نظر گرفتن ویژگی عبارات با قاعده می باشد که مخصوص سیستم عامل ویندوز و به صورت رایگان طراحی شده است تا کاربران بتوانند به راحتی در فایل ها و پوشه های خود اقدام به جستجو نمایند و در صورت نیاز اعبارات موجود در متون و فایل ها را تغییر دهند. این برنامه در اصل برای جستجو در میان فایل ها طراحی شده است تا به عنوان یک نرم افزار سوم شخص در کنار قابلیت جستجوی پیشفرض سیستم عامل ویندوز عمل نمایند. از آنجایی که گستردگی قابلیت های این برنامه بیشتر از سیستم پیشفرض جستجوی ویندوز می باشد، کاربران می توانند به راحتی و با استفاده از پارامتر های مختلف نظیر جستجو بر اساس فرمت فایل ها مانند: (*.txt|test*.xml) و یا بر اساس انواع مقادیر ورودی مانند: \b[A-Z0-9._%+-]+@[A-Z0-9.-]+\.[A-Z]{2,4}\b از این برنامه استفاده نمایند.

این ابزار سریع و قدرتمند بسیار کم حجم بوده و به واسطه رایگان بودنش همه کاربران می توانند بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز XP، 7، 8.1 و 10 از آن استفاده نمایند و تفاوتی ندارد که سیستم عامل شما 32 بیتی و یا 64 بیتی باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار grepWin را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار grepWin :

– نصب ساده و سریع همراه با محیط کاربری روان و کاربر پسند

– قابل نصب بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل های ویندوز

– پشتیبانی از نسخه 32 و 64 بیتی سیستم عامل ویندوز

– امکان جستجو در فایل ها و پوشه ها با در نظر گرفتن ویژگی عبارات با قاعده

– امکان استفاده از پارامتر های مختلف در هنگام جستجو مانند (*.txt|test*.xml) و \b[A-Z0-9._%+-]+@[A-Z0-9.-]+\.[A-Z]{2,4}\b

– امکان تهیه فایل پشتیبان قبل از انجام ویرایش روی فایل ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود grepWin 1.8.1 - جستجوگر عبارات فایل ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.97 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR