دانلود Master in Android 1.7 – اپلیکیشن اندرویدی آموزش برنامه نویسی سیستم عامل اندروید

دانلود Master in Android 1.7 - اپلیکیشن اندرویدی آموزش برنامه نویسی سیستم عامل اندروید

 

دانلود Master in Android برای اندروید

| اپلیکیشن اندرویدی آموزش برنامه نویسی سیستم عامل اندروید |

 

Master in Android 1.7 نام یک نرم افزار کاربردی و مفید از استودیوی نرم افزاری Coders Hub است. یک برنامه‌نویس حرفه‌ای، برای یادگیری هرچه بیشتر علایق خود در دنیای کامپیوتری، از هیچ منبعی نباید دریغ کند! اگر شما نیز از علاقه‌مندان به دنیای برنامه‌نویسی اندروید هستید، احتمالا منابع بسیاری را برای یادگیری این مهارت می‌شناسید. یکی از نکات ضروری و بسیار مهم در یادگیری مهارت‌های برنامه‌نویسی، این است که تسلط خود بر زبان انگلیسی را بالا ببرید‌؛ چرا که برخی از آموزش‌های مفید و مورد نیاز را تنها در منابع غیرفارسی می‌توانید بیابید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، مهارت‌های برنامه‌نویسی اندروید را در قالب یک اپلیکیشن اندرویدی برای شما آماده کرده تا در هر زمان بتوانید به مطالعه آن بپردازید. این اپلیکیشن مفید، قادر است شما را با مهارت‌های مختلف زبان برنامه‌نویسی جاوا و ساختار کدنویسی اپلیکیشن‌های اندروید آشنا کند تا به آسانی بتوانید در مدت زمانی کوتاه، به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای تبدیل شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار Master in Android برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Master in Android :

– آشنایی با زبان برنامه‌نویسی کوتلین (Kotlin) و ساختار کدنویسی آن جهت کدنویسی در دنیای مدرن اندروید

– آشنایی با مفاهیم پایه زبان برنامه‌نویسی جاوا

– دارا بودن مفاهیم پایه و مفید برای آموزش برنامه‌نویسی در دنیای اندروید

– آشنایی با پایگاه داده SQLite

– دارا بودن مثال‌های پی در پی برای جا افتادن بهتر مطالب

– دارا بودن آزمون‌ای کوتاه و مفید

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Master in Android1 88x150 - دانلود Master in Android 1.7 - اپلیکیشن اندرویدی آموزش برنامه نویسی سیستم عامل اندروید Master in Android2 88x150 - دانلود Master in Android 1.7 - اپلیکیشن اندرویدی آموزش برنامه نویسی سیستم عامل اندروید Master in Android3 88x150 - دانلود Master in Android 1.7 - اپلیکیشن اندرویدی آموزش برنامه نویسی سیستم عامل اندروید Master in Android4 88x150 - دانلود Master in Android 1.7 - اپلیکیشن اندرویدی آموزش برنامه نویسی سیستم عامل اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4.28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR