دانلود Lazarus 2.0.12 x86/x64 – محیط برنامه‌نویسی به زبان دلفی

دانلود Lazarus 2.0.12 x86/x64 - محیط برنامه‌نویسی به زبان دلفی

 

دانلود Lazarus

| محیط برنامه‌نویسی به زبان دلفی |

 

Lazarus 2.0.12 x86/x64 نام یک محیط نرم افزاری قدرتمند به منظور برنامه‌نویسی به زبان دلفی است که از آن به عنوان یکی از قدرتمندترین محیط‌های توسعه (IDE) به زابن دلفی (Delphi) جهت توسعه اپلیکیشن‌هایی کراس اپلتفرم یاد می‌شود. لازاروس، به توسعه‌دهندگان امکانی می‌دهد که بتوانند به محیطی یکپارچه و قوی برای توسعه نرم افزار به زبان دلفی دسترسی داشته باشند. با این برنامه رایگان، شما می‌توانید با این زبان برنامه‌نویسی پرسابقه و قدرتمند، اپلیکیشن‌هایی متناسب با چندین پلتفرم مختلف را برای استفاده شخصی/سازمانی بسازید.

با دارا بودن تاریخچه‌ای بیشتر از 15 سال، این محیط توسعه توانسته نام خود را به عنوان یکی از برترین ابزارها در این زمینه به اثبات برساند تا توسعه‌دهندگان بتوانند اپلیکیشن‌های خود را در آن بنویسند و کامپایل و دیباگ کنند. به لطف رابط کاربری مدرن و حرفه‌ای این نرم افزار، شما می‌توانید پروژه خود را به راحتی در این برنامه فراخوانی کرده و فایل‌ها را در قالب تب‌هایی مجزا از هم باز کنید و به راحتی در قسمت‌های مختلف پروژه جا‌به‌جا شوید. از دیگر امکانات این نرم افزار می‌توان به شماره‌گذاری خطوط، سازگاری کامل با سینتکس زبان برنامه‌نویسی دلفی، امکان کامنت‌گذاری در کد، کامپایل پروژه، چکینگ سینتک و مدیریت حرفه‌ای پروژه‌ها اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Lazarus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Lazarus :

– رایگان بودن

– سادگی در استفاده

– دارا بودن ازار طراحی رابط گرافیکی و فرم‌های GUI

– سینک خودکار کد و فرم‌های GUI

– دارا بودن ابزارهای ریفکتور

– دارا بودن سیستم بیلد و دیباگر یکپارچه

– متن باز بودن – امکانات گزارش‌گیری

– امکان ساخت پروژه‌های کراس پلتفرم

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lazarus.cover1  300x188 - دانلود Lazarus 2.0.12 x86/x64 - محیط برنامه‌نویسی به زبان دلفی Lazarus.cover2  300x222 - دانلود Lazarus 2.0.12 x86/x64 - محیط برنامه‌نویسی به زبان دلفی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 169/190 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR