ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی – Gamma App

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی - Gamma App

 

ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی – Gamma App

| چگونه می‌توان با استفاده از هوش مصنوعی، فایل پاورپوینت ساخت؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، شما هم می‌توانید فایل‌های ارائه‌ی پاورپوینت خود را به صورت کاملا خودکار با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنید. همانطور که می‌دانیم، امروزه شمار بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی در دسترس قرار دارند که به کمک آن می‌توان انواع محتوای دلخواه را تولید و یا پاسخ سوالات خود در زمینه‌های گوناگون را پیدا کنیم. اگر که برای ارئه‌ی دانشگاهی، محتوای سخنرانی یا … نیاز به فایل ارائه (پرزنتیشن) دارید، ما برایتان یک سرویس هوش مصنوعی را برای این کار در نظر داریم.

Gamma app نام یک سرویس آنلاین هوش مصنوعی است که می‌تواند داکیومنت‌های مدنظر شما را در فرمت و استایل مدنظر شما تولید نماید. این سرویس که از زبان فارسی هم پشتیبانی دارد، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید موضوع پاورپوینت مدنظر خود را به هوش مصنوعی بسپارید تا این سرویس فوق‌العاده، محتوای مورد نیاز شما را در قالب یک پاورپوینت زیبا و جذاب آماده کند. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

وارد وب‌سایت gamma.app شده و پس از ثبت نام اولیه و رایگان، مراحل زیر را انجام دهید.

1- روی گزینه Create now کلیک کنید.

2- کادر Presentation را کلیک کنید.

3- موضوع (توضیحات) خود را به فارسی وارد کنید.

4- رو به روی گزینه Draft outline، در قسمت انتخاب زبان، زبان را بر روی فارسی تنظیم کنید و در نهایت Continue را کلیک کنید.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR