دانلود 4DDiG Partition Manager 2.2.1.3 – نرم افزار مدیریت پارتیشن‌های هارد دیسک

دانلود 4DDiG Partition Manager 2.2.1.3 - نرم افزار مدیریت پارتیشن‌های هارد دیسک

 

دانلود 4DDiG Partition Manager

| نرم افزار مدیریت پارتیشن‌های هارد دیسک |

 

4DDiG Partition Manager 2.2.1.3 نام یک پارتیشن منیجر جدید، قدرتمند و حرفه‌ای برای ویندوز است که به شما قابلیتی می‌دهد تا بتوانید در یک محیط ساده و جذاب، پارتیشن‌بندی هارد درایو خود را به شکلی ساده و آسان مدیریت کنید. با این ابزار، شما می‌توانید به آسانی فضای یک پارتیشن به خصوص در هارد دیسک خود را افزایش یا کاهش دهید و بدین طریق از فضای در دسترس هارد درایو خود را به بهترین شکل مدیریت کنید. همانطور که می‌دانیم، پارتیشن‌بندی یکی از راه‌هایی است که با آن می‌توان فضای هارد دیسک سیستم را بر حسب نیاز مدیریت کرد. برای مثال، ممکن است که شما بخواهید از فضای کل هارد دیسک بخش کوچکی را به درایو سیستمی (ویندوز) اختصاص داده و قسمت اعظم آن را به اطلاعات شخصی خود در قالب یک درایو جداگانه اختصاص دهید. از آنجا که عموما گفته می شود که پارتیشن بندی مجدد منجر به پاک شدن کل اطلاعات هارد دیسک می‌شوند، راه‌هایی جایگزین برای این کار معرفی شده‌اند که در این مطلب یکی از بهترین این ابزارها را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

با این برنامه کاربر می‌تواند فضای هارد دیسک خود را به شکلی دقیق و جامع مدیریت کند و بدون ریسک از دست رفتن اطلاعات و یا حتی نصب دوباره سیستم‌عامل ویندوز، پارتیشن‌های جدیدی را در سیستم خود ایجاد کند. این نرم افزار یک راهکار ایمن و دقیق برای مدیریت پارتیشن‌های موجود، افزایش یا کاهش فضای آن‌ها، انتقال کامل و جامع سیستم‌عامل ویندوز 10 و 11 از یک پارتیشن به پارتیشن دیگر، مهاجرت بین HDD/SSD، آپگرید به هارد درایو جدید و … است که امیدواریم برای شما مفید واقع شود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار 4DDiG Partition Manager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TweakNow QR Code Maker :

– امکان انتقال کامل سیستم عامل ویندوز به SSD بدون نیاز به نصب مجدد ویندوز

– قابلیت ارتقای هارد دیسک و انتقال کامل اطلاعات

– امکان مدیریت آسان پارتیشن‌های هارد دیسک و اجرای عملیاتی همچون تغییر ساز، بخش بخش کردن، ساخت پارتیشن، حذف پارتیشن، فرمت و …

– امکان کپی کامل محتویات یک هارد دیسک در یک هارد درایو دیگر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

4DDiG Partition Manager.cover1  300x182 - دانلود 4DDiG Partition Manager 2.2.1.3 - نرم افزار مدیریت پارتیشن‌های هارد دیسک 4DDiG Partition Manager.cover2  300x182 - دانلود 4DDiG Partition Manager 2.2.1.3 - نرم افزار مدیریت پارتیشن‌های هارد دیسک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR