دانلود بازی Commandos 2 HD Remaster 1.09 برای PC

دانلود بازی Commandos 2 HD Remaster برای PC

 

دانلود بازی Commandos 2 HD Remaster برای کامپیوتر

| بازی کماندوهای جنگی 2 |

| نسخه HOODLUM |

| نسخه فشرده و کرک شده GOG 1.09 اضافه شد … |

 

Commandos 2 HD Remaster 1.09 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Kalypso Media ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر از طرفداران سبک بازی‌های استراتژیک باشید، احتمالا به خوبی بازی فعلی را می‌ناسید. نسخه جدیدی از این بازی محبوب و پرطرفدار که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، یک نسخه بازسازی شده از بازی با همین عنوان است که این بار با گرافیک بهبود یافته در اختیار شما قرار می‌گیرد. این بازی جدید و سرگرم‌کننده، باری دیگر شما را به منطقه دشمن می‌بردغ جایی که برای انجام دادن تعدادی از ماموریت‌ها باید شجاعت بسیاری را از خود به نمایش بگذارید.

در این بازی، شما به عنوان یکی از اعضای کماندوهای نظامی ایفای نقش می‌کنید که وظیفه یافته‌اند تا به هر طریق ممکن از پس ماموریت‌های موجود بر بیایند. این ماموریت‌ها، در سرزمین دشمن طرح‌ریزی شده و قرار است که به صورت غافل‌گیرانه به مرز دشمن قدم بگذارید و نقشه‌های خود را به اجرا درآورید. نکته جذاب و محبوب در رابطه با این بازی، شبیه‌سازی رویدادها و وقایع مربوط به دوران جنگ جهانی دوم است که با حضور در این بازی شما هم می‌توانید در به اجرا درآوردن یکایک این ماموریت‌ها نقشی پررنگ از خود به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Commandos 2 HD Remaster را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Commandos 2 HD Remaster 1 300x169 - دانلود بازی Commandos 2 HD Remaster 1.09 برای PC Commandos 2 HD Remaster 2 300x169 - دانلود بازی Commandos 2 HD Remaster 1.09 برای PC

 

Commandos 2 HD Remaster 3 300x169 - دانلود بازی Commandos 2 HD Remaster 1.09 برای PC Commandos 2 HD Remaster 4 300x169 - دانلود بازی Commandos 2 HD Remaster 1.09 برای PC

 

تریلر بازی Commandos 2 HD Remaster :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit or higher, Windows 8, Windows 10
Processor: Intel i3 4th-Generation 3.5GHz, AMD Quad-Core 3.9GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 570, AMD Radeon HD 6950, 2GB Vram
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64-bit or higher, Windows 8, Windows 10
Processor: Intel Core i5-4690, AMD Ryzen 3 2200G or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 960, AMD Radeon R9 280, 3GB Vram or better
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.12/3.2 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR