دانلود 3delite Process Priority Optimizer 2.2.8.150 – نرم افزار تعیین اولویت پردازش‌ها در ویندوز

دانلود 3delite Process Priority Optimizer 2.2.8.150 - نرم افزار تعیین اولویت پردازش‌ها در ویندوز

 

دانلود 3delite Process Priority Optimizer

| نرم افزار تعیین اولویت پردازش‌ها در ویندوز |

 

3delite Process Priority Optimizer 2.2.8.150 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور تعیین اولویت پردازش‌ها در ویندوز است. این برنامه در واقع یک نرم افزار قدرتمند است که به شما این امکان را می‌دهد تا در مورد تنظیم و مدیریت اولویت پردازش‌های در حال اجرا بر روی کامپیوترتان کنترل کاملی داشته باشید. با استفاده از این نرم افزار، شما می توانید سطح اولویت برای هر پراسس را تغییر دهید و با استفاده از ابزارهای موجود، هریک ار پردازش‌ها را اولویت‌بندی و مدیریت کنید.

با تنظیم اولویت پردازش‌ها، می توانید منابع سیستم را بهبود ببخشید و بهره وری عملکرد کامپیوتر خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، می توانید اولویت یک برنامه خاص را به حداکثر برسانید تا هنگام اجرا، تمام قدرت پردازشی را به آن اختصاص دهد، در حالی که برنامه‌های دیگر در پس‌زمینه با اولویت کمتری اجرا شوند. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی مدیریت کنید که کدام برنامه‌ها در حالت اولویت بالا و مهم و کدام‌ها در حالت کم‌اولویت یا غیرضروری قرار گیرند. به علاوه، شما می توانید از بسته شدن غیرمنتظره برنامه‌ها جلوگیری کنید و مطمئن شوید که نرم افزارهای حیاتی یا در حال اجرا با اولویت بالا از بین نمی روند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار 3delite Process Priority Optimizer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار 3delite Process Priority Optimizer :

– سادگی در استفاده

– امکان تنظیم خودکار اجرای اپلیکیشن‌ها و اولویت اجرای آن‌ها

– تنظیم و بهینه‌سازی پردازنده سیستم

– امکان خاتمه‌ی خودکار پردازش‌ها

– مصرف بهینه پردازنده و رم

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DesignBuilder1 300x204 - دانلود 3delite Process Priority Optimizer 2.2.8.150 - نرم افزار تعیین اولویت پردازش‌ها در ویندوز DesignBuilder2 300x204 - دانلود 3delite Process Priority Optimizer 2.2.8.150 - نرم افزار تعیین اولویت پردازش‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR