دانلود BD Rebuilder 0.61.29 – نرم افزار پشتیبان‌گیری از دیسک‌های بلوری و دی وی دی

دانلود BD Rebuilder 0.61.29 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از دیسک‌های بلوری و دی وی دی

 

دانلود BD Rebuilder

| نرم افزار پشتیبان‌گیری از دیسک‌های بلوری و دی وی دی |

 

BD Rebuilder 0.61.29 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور بکاپ‌گیری از دیسک‌های Blur-ray/DVD است که می‌توان به کمک آن، از فیلم‌های موجود بر روی این دیسک‌ها نسخه‌های پشتیبان ذخیره کرد؛ ضمن آنکه این امکان هم وجود دارد که بتوان نسخه‌هایی فشرده‌سازی شده از فیلم‌ها را نیز تهیه و آن‌ها را در اندازه‌هایی کوچک‌تر ذخیره کرد. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که به آسانی شما بتوانید با آن ارتباط برقرار کرده و از امکانات آن به خوبی بهره ببرید. این نرم افزار یکی از ابزارهای ساده و رایگان در دسترس برای انجام عملیات بکاپ‌گیری از دیسک‌های بلوری یا دی وی دی است که در مقایسه با دیگر ابزارها، سرعت و کیفیت مطلوبی دارد.

این نرم افزار به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید از دیسک‌های بلوری یا دی وی دی، نسخه‌هایی فشرده‌شده را بکاپ بگیرید. از آنجا که این برنامه دارای محیط گرافیکی است، کاربر به راحتی می‌توانید آپشن‌های مورد نیاز خود را در محیط اصلی این برنامه پیدا کرده و بسته به تنظیمات دلخواه خود از دیسک‌ها نسخه پشتیبان تهیه کند. علاوه بر این، نرم افزار فوق از امکان پردازش گروهی دیسک‌ها نیز پشتیبانی دارد و کاربر می‌تواند چندین وظیفه مختلف را به آن محول کند و به سرعت بکاپ‌های خود را بسته به تنظیمات انتخابی آماده نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار BD Rebuilder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BD Rebuilder :

– امکان پشتیبان‌گیری سریع و ساده از دیسک‌های بلوری و دی وی دی

– قابلیت فشرده‌سازی فیلم‌های موجود در دیسک‌های Blu-ray/DVD

– دارا بودن آپشن‌های مختلف برای بکاپ‌گیری از محتوای دیسک‌ها بسته به نیاز کاربر

– امکان کاهش حجم فیلم‌ها با حفظ کیفیت

– قابلیت انتخاب صوت دوبله و یا زیرنویس فیلم‌ها

– امکان پردازش گروهی دیسک‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

BD Rebuilder.cover2  262x300 - دانلود BD Rebuilder 0.61.29 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از دیسک‌های بلوری و دی وی دی BD Rebuilder.cover1  262x300 - دانلود BD Rebuilder 0.61.29 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از دیسک‌های بلوری و دی وی دی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 123 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR