دانلود کتاب الکترونیکی آموزش خیاطی به روش آسان با فرمت PDF

دانلود کتاب الکترونیکی آموزش خیاطی به روش آسان با فرمت PDF

 

نام کتاب: آموزش خیاطی به روش آسان (جامع و ساده)
نویسنده : زهره عباسی
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

 

امروز برای شما کاربران عزیز کتاب جامع و کامل آموزش خیاطی به روش آسان با فرمت PDF رو آماده دانلود کردم. زنان ایرانی از قدیم با هنر خیاطی آشنا بوده و همیشه با هنرهای دستی خود به اقتصاد خانواده کمک شایانی می نمودند. همانگونه که می دانید در فراگیری خیاطی،روش هایی وجود دارد من جمله:خیاطی بدون الگو. یکی از مشخصات این روش،ساده بودن آن است زیرا یادگیری آن سریع و کم هزینه تر می باشد و خیلی زود به نتیجه می رسد،بنابراین بیشتر زنانی که علاقمند به روش خیاطی بدون الگو هستند این هنر را سریع تر فرا می گیرند. کتاب آماده شده نوشته ی زهره عباسی شما را براحتی و با تصاویر مختلف با هنر خیاطی آشنا می کند. شما هم اکنون می توانید این کتاب مفید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR