دانلود DVDFab 13.0.0.9 x86/x64 + Portable – نرم افزار رایت و شکستن قفل DVD

دانلود DVDFab 12.0.3.5 + Portable - نرم افزار رایت و شکستن قفل DVD

 

دانلود DVDFab

نرم افزار رایت و کپی دی وی دی و بلوری و شکستن قفل CD & DVD

 

DVDFab 13.0.0.9 x86/x64 + Portable نرم افزار قدرتمندی با ویژگی های فوق العاده می باشد , کپی دی وی دی ، پشتیبان گیری و شکستن قفل CD & DVD از ویژگی های بارز این نرم افزار است. با استفاده از نرم افزار DVDFab می توانید به تبدیل ویدئو و رمزگشایی فایل های بلوری بپردازید و اطلاعات از دست رفته دی وی دی را بازیابی کنید, در حالت کلی این برنامه یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت دی وی دی میباشد.

از رابط گرافیکی برنامه DVDFab اگر بخواهیم صحبت کنیم باید به عملکرد صحیح و روی میز بودن تمام گزینه ها و در نتیجه افزایش سرعت کار با نرم افزار اشاره کنیم به طوری که گزینه های اصلی در سمپ چپ برنامه قرار گرفته اند, یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزار DVDFab امکان کار با ابزارهای کپی دی وی دی نرم افزار میباشد بدین صورت که می توان در ان به ریپ و کپی و رایت دی وی دی به دیسک خالی پرداخت به طوری که کیفیت اصلی فایل ها بدون تغییری حفظ خواهند شد. این برنامه امکان ریپ و تبدیل فایل های دی وی دی به فرمت های محبوب ویدئویی را میدهد که بدین صورت میتوان محتوای رسانه و فایل های خود را به فرمت های قابل پشتیبانی در آی پاد و PS3 و آیپد و ایکس باکس تبدیل کرد.

این نرم افزار به طور مستقیل یک مبدل قدرتمند ویدئویی نیز محسوب میشود که امکان تبدیل تقریبا همه نوع فرمت های ویدئویی را به کاربرانش میدهد و در این زمینه نیز بسیار نرم افزار کاملی میباشد, هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار DVDFab را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DVDFab :

– قابلیت ها و امکانات زیاد کپی دی وی دی

– رایت هر نوع دیسک (DVD-R DL, DVD+R DL, DVD-R/RW, DVD+R/RW)

– امکان فشرده سازی DVD-9 به DVD-5

– پشتیبانی از PAL DVD و NTSC

– امکانات گسترده ریپ DVD

– امکانات کپی دیسک های بلوری

– امکانات تبدیل ویدئو با پشتیبانی از تمامی فرمت های محبوب ویدئویی و فرمت های کنسول های بازی

– امکان ریپ فایل های بلوری

– انتقال فایل های تبدیل شده به دستگاه های مربوطه توسط خود نرم افزار

– و…

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 219/230/576 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR