دانلود PasteIntoFile 5.2.0.0 – نرم افزار کپی پیست محتوای فایل بدون نیاز به باز کردن آن

دانلود PasteIntoFile 5.2.0.0 - نرم افزار کپی پیست محتوای فایل بدون نیاز به باز کردن آن

 

دانلود PasteIntoFile

| نرم افزار کپی پیست محتوای فایل بدون نیاز به باز کردن آن |

 

PasteIntoFile 5.2.0.0 نام یک ابزارک جدید و کاربردی برای ویندوز است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید محتوای کلیپ بورد ویندوز (متن یا عکس) را در داخل یک سند متنی پیست کنید؛ آن‌هم بدون نیاز به باز کردن فایل متنی آن! همانطور که می‌دانید، کپی پیست یک متد سنتی و کارآمد برای مدیریت و کار بر روی محتوای متنی است که بسیاری از ما به طور روزمره از این تکنیک برای کار با متون مختلف استفاده می‌کند. با توجه به پیشرفته‌تر شدن حافظه کلیپ بورد در سیستم‌‌عامل ویندوز، اکنون می‌توان این قابلیت را به شکل کارآمدتری در ویرایش محتوای فایل‌ها به کار برد. با استفاده از ابزاری که در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی فراهم خواهد بود که بتوانید محتوای کلیپ بورد خود را که شامل عکس یا متن است، بدون نیاز به باز کردن فایل در درون آن پیست کنید.

این نرم افزار، حجم اندکی داشته و می‌تواند در زمان شما تا حد بسیار زیادی صرفه‌جویی کند. این نرم افزار، منوی جدیدی را به راست کلیک موس اضافه می‌کند که شما بتوانید از طریق آن، به سرعت محتوای مدنظر خود را به محتوای فایل خود اضافه کنید. این نرم افزار هیچ محدودیتی از لحاظ فرمت فایل ندارد و انواع فرمت‌های متنی، سورس کدهای HTML, JAVA, PS1, JSON, CSS, PHP و … ندارد و از کلیه اسناد متنی پشتیبانی می‌کند و از این طریق شما می‌توانید سرعت انجام کارهای خود را ارتقا دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PasteIntoFile را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PasteIntoFile :

– امکان کپی پیست کردن محتوای فایل‌ها بدون نیاز به باز کردن آن‌ها

– امکان اضافه کردن منوی مخصوص به راست کلیک موس

– امکان کپی پیست سریع متن و عکس در فایل‌ها

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PasteIntoFile.cover1  292x300 - دانلود PasteIntoFile 5.2.0.0 - نرم افزار کپی پیست محتوای فایل بدون نیاز به باز کردن آن PasteIntoFile.cover2  296x300 - دانلود PasteIntoFile 5.2.0.0 - نرم افزار کپی پیست محتوای فایل بدون نیاز به باز کردن آن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR