دانلود روبی ویتا 1.0.0 – آموزش و یادگیری برنامه‌نویسی برای کودکان

دانلود روبی ویتا 1.0.0 - آموزش و یادگیری برنامه‌نویسی برای کودکان

 

دانلود روبی ویتا

| آموزش و یادگیری برنامه‌نویسی برای کودکان |

 

روبی ویتا 1.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاملا ایرانی به منظور آموزش دادن مهارت برنامه‌نویسی رایانه به کودکان است. با این نرم افزار، شما می‌توانید فرزندان خود را از سنین پایین با تفکر الگوریتمیک آشنا کرده و او را با مهارت برنامه‌نویسی آشنا کنید. اگر قصد ورود به دنیای برنامه‌نویسی دارید و یا اینکه می‌خواهید فرزند خود را با این مهارت آشنا کنید، باید بدانید که قبل از ورود مستقیم به این دنیای جذاب و هیجان‌انگیز، لازم است که مدت‌ها ذهن خود را پرورش دهید تا آماده یادگیری اینگونه مفاهیم باشد.

روبی ویتا یک نرم افزار آموزشی جدید است که با محیطی شبیه به یک بازی رایانه‌ای چالش‌برانگیز طراحی شده است. در این بازی، شما باید به روبی کمک کنید تا به مقصد خود برسد. روبی ویتا به راحتی تفکر الگوریتمی را به شما آموزش می‌دهد و با طی مراحل مختلف آن به راحتی می‌توانید این مهارت را بیاموزید و آن را تمرین کنید. برای اینکه ذهن الگوریتمیک داشته باشید، روش‌های مختلفی وجود دارد. این گونه تفکر، به معنی درگیر شدن با مسائل ریاضی است؛ اما نه به آن شکل و مسیری که مدرسه و سرفصل‌های آموزشی به آن می‌پردازند. در این نرم افزار جذاب، شما می‌توانید در قالب بازی‌هایی فکری و جذاب تفکر الگوریتمیک پیدا کنید و چه بسا که فرزندان خود را نیز به این کار تشویق کنید.  هم اکنون می توانید نرم افزار روبی ویتا را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار روبی ویتا :

– مناسب برای افراد تازه‌کار در حوزه برنامه‌نویسی

– آشنایی با تفکر الگوریتمیک

– دارا بودن ده‌ها معما و بازی ریاضی

– امکان تشویق کودکان برای یادگیری مهارت برنامه‌نویسی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

robivita.cover1  300x169 - دانلود روبی ویتا 1.0.0 - آموزش و یادگیری برنامه‌نویسی برای کودکان robivita.cover2  300x188 - دانلود روبی ویتا 1.0.0 - آموزش و یادگیری برنامه‌نویسی برای کودکان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR