دانلود Ninja Pinner (Pinterest bot) 7.7.7.5 – ربات حرفه‌ای پینترست

دانلود Ninja Pinner (Pinterest bot) 7.7.7.5 - ربات حرفه‌ای پینترست

 

دانلود Ninja Pinner

| ربات حرفه‌ای پینترست |

 

Ninja Pinner (Pinterest bot) 7.7.7.5 نام یک بات حرفه‌ای و کاربردی برای کاربران پینترست (Pinterest) است که به کاربران اجازه می‌دهد عملیات مختلف را در این شبکه اجتماعی، به صورت خودکار انجام دهند. پینترسن، شبکه اجتماعی پرکاربرد برای به‌اشتراک‌گذاری تصاویر است که به کاربران خود اجازه می‌دهد بر اساس علاقه‌ی خود، اصطلاحا «پین» کنند و سایر اعضا می‌توانند این عکس‌ها را «ریپین» کرده و یا لایک کنند. طرز کار پینترست، در نگاه اول به اینستاگرام شبیه است؛ اما کلیات آن تفاوت عمده‌ای با این شبکه دارد. در پینترست، می‌توان تعداد نامحدودی آلبوم عکس ایجاد کرد و عکس‌ها را در هر اندازه‌ای به آن اضافه کرد. یکی از کاربردهای اصلی پینترست، ایده‌برداری است؛ تنها کافی‌ست که پیرامون یک موضوع خاص مثل دکوراسیون، عکاسی محصول یا … جستجو کنید تا میلیون‌ها تصویر پیرامون موضوع مورد نظر شما در دسترس قرار گیرد.

اگر که شما هم از کاربران ثابت پینترست هستید و به طور جدی در آن فعالیت می‌کنید، یک ربات حرفه‌ای می‌تواند تا حد زیادی برایتان کاربردی باشد. در این مطلب، یک ربات حرفه‌ای پینترست را برای شما آماده کرده‌ایم که امکانات متعددی را در خود دارد که از جمله آن‌ها می توان به فالوی خودکار، فالوی گروهی کاربران بسته به موقعیت مکانی، دسته‌بندی و… اشاره کرد. از دیگر امکانات این ابزار می‌توان به آنفالوی هوشمند، ریپین خودکار تصاویر، آپلود خودکار عکس‌ها، کامنت‌گذاری خودکار، دانلود خودکار و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Ninja Pinner را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Ninja Pinner (Pinterest bot) :

– امکان آنفالوی هوشمند (کاربرانی که شما را فالو نمی‌کنند، کاربرانی که از زمان فالو کردن آن‌ها تعداد مشخصی روز گذشته یا …)

– امکان ریپین خودکار تصاویر

– قابلیت آپلود خودکار عکس‌ها

– امکان کامنت‌گذاری خودکار

– امکان تعریف لیست سیاه و سفید اکانت‌ها

– امکان کار با چندین حساب پینترست به طور همزمان

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ninja Pinner.cover1  300x199 - دانلود Ninja Pinner (Pinterest bot) 7.7.7.5 - ربات حرفه‌ای پینترست Ninja Pinner.cover2  300x176 - دانلود Ninja Pinner (Pinterest bot) 7.7.7.5 - ربات حرفه‌ای پینترست

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 82.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR