دانلود DriverTurbo 3.7.0 – نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها

دانلود DriverTurbo 3.7.0 - نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها

 

دانلود DriverTurbo

| نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها |

 

DriverTurbo 3.7.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و حرفه‌ای به منظور مدیریت بهینه درایورها در محیط سیستم‌عامل ویندوز است. کاربران با استفاده از ابزارهای مدیریت درایور، دیگر هیچ‌گاه با پیچیدگی‌ها و مشکلات احتمالی در حین بروزرسانی درایورها مواجه نمی‌شوند؛ زیرا که تمام این فرآیندها با استفاده از یک ابزار کارآمد به روندی خودکار تبدیل خواهد شد. در صورتی که شما نیز همواره در هنگام بروز کردن درایور کارت گرافیک، کارت صدا، کارت شبکه، وای‌فای و … در کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ خود یا دوستان با مشکل مواجه هستید، ما برایتان نرم افزار جدیدی را آماده کرده‌ایم که مدیریت درایورها را برای شما سهولت می‌بخشد تا بتوانید تنها با چند کلیک ساده اقدام به دریافت تازه‌ترین آپدیت آن‌ها کنید.

این برنامه در مجموع به یک دیتابیس عظیم بالغ بر 200 هزار درایور مربوط به سخت افزارهای مختلف دسترسی دارد که با استفاده از آن شما بتوانید تنها با یک اسکن سریع و ساده، درایورهای خود را بروزرسانی کنید. با بهره‌گیری از مزایای این نرم افزار، دیگر هیچ‌گاه با مشکلاتی نظیر منقضی شدن درایورها، نصب کردن درایورهای ناسازگار، ضعف در عملکرد سخت افزار و … رو به رو نخواهید شد؛ زیرا که این برنامه با اسکن دقیق خود شما را قادر می‌سازد تا بتوانید درایورهای سخت افزاری را از مراجع معتبر دانلود و به سادگی بروزرسانی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار DriverTurbo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DriverTurbo :

– امکان اسکن و بروزرسانی سریع درایورها

– مجهز بودن به به تکنولوژی هوشمند تشخیص درایورهای سازگار

– امکان دانلود درایورها از یک دیتابیس عظیم و قابل اطمینان

– امکان پشتیبان‌گیری خودکار از درایورها پیش از نصب

– امنیت و سادگی بسیار

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DriverTurbo.cover1  300x217 - دانلود DriverTurbo 3.7.0 - نرم افزار مدیریت و بروزرسانی درایورها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.09 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR