دانلود Ubuntu Style Launcher 1.8 – لانچر زیبای اوبونتو برای اندروید

دانلود Ubuntu Style Launcher 1.8 - لانچر زیبای اوبونتو برای اندروید

 

دانلود Ubuntu Style Launcher برای اندروید

| لانچر زیبای اوبونتو برای اندروید |

 

Ubuntu Style Launcher 1.8 نام یک لانچر جدید و قدرتمند جهت زیباسازی محیط کاربری سیستم عامل اندروید است. با استفاده از این نرم افزار، شما کاربران عزیز می‌توانید محیط سیستم عامل دستگاه‌های اندرویدی خود را به سیستم عامل لینوکس اوبونتو تبدیل کرده و از تجربه کاربری (UX) آن لذت ببرید. همانطور که می‌دانید، لینوکس اوبونتو یکی توزیع‌های محبوب این سیستم‌عامل متن باز برای سیستم‌های کامپیوتری است. اگر شما نیز از دوست‌داران محیط کاربری زیبای اوبونتو هستید، هم‌اکنون این مژده را می‌دهیم که با استفاده از لانچر جدیدی که برایتان فراهم آورده‌ایم، می‌توانید از تجربه محیط زیبای اوبونتو در گوشی و تبلت‌های اندرویدی خود نیز لذت ببرید.

لانچر زیبای اوبونتو، می‌تواند تجربه کاربری افراد در محیط سیستم‌عامل اندروید را به کلی تغییر دهد. از این رو اگر شما هم از محیط کاربری یکنواخت و تکراری دستگاه خود خسته شده‌اید، شاید بد نباشد که با دانلود این لانچر زیبا، تغییر و تحول تازه‌ای را در آن رقم بزنید. علاوه بر این، لانچر مذکور امکان مدیریت فایل‌ها را به سبک سیستم‌عامل اوبونتو برایتان فراهم می‌آورد تا عملکرد این بخش را نیز درست مشابه با نسخه دسکتاپ اوبونتو تجربه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Ubuntu Style Launcher برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ubuntu Style Launcher :

– دارا بودن استارت منوی زیبا به سبک لینوکس اوبونتو

– قابلیت ناوبری آسان در میان لیست اپلیکیشن‌ها

– دارا بودن فایل منیجر داخلی با امکانات مشابه اوبونتو

– توانایی مدیریت آسان فایل‌های فشرده RAR, ZIP, TAR و …

– دارا بودن ویجت‌های زیبای آب و هوا، رم، ساعت و …

– قابلیت مخفی‌سازی آیکون اپلیکیشن‌ها

– دارا بودن گالری بسیار زیبای تصاویر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ubuntu Style Launcher1 85x150 - دانلود Ubuntu Style Launcher 1.8 - لانچر زیبای اوبونتو برای اندروید Ubuntu Style Launcher2 85x150 - دانلود Ubuntu Style Launcher 1.8 - لانچر زیبای اوبونتو برای اندروید Ubuntu Style Launcher3 85x150 - دانلود Ubuntu Style Launcher 1.8 - لانچر زیبای اوبونتو برای اندروید Ubuntu Style Launcher4 85x150 - دانلود Ubuntu Style Launcher 1.8 - لانچر زیبای اوبونتو برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4.50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR