دانلود ColorMania 6.0 + Portable – نرم افزار تشخیص رنگ

دانلود ColorMania 6.0 + Portable - نرم افزار تشخیص رنگ

 

دانلود ColorMania

| نرم افزار تشخیص رنگ |

 

ColorMania 6.0 + Portable نام یک نرم افزار جدید و پیشرفته، در زمینه تشخیص رنگ ها در محیط سیستم عامل ویندوز است. ColorMania ابزاری بسیار مفید و کاربردی برای طراحان صفحات وب، برنامه نویس ها و گرافیست های کامپیوتری است. همانطور که احتمالا می دانید، هر رنگی در محیط کامپیوتر با یک کد خاص شناخته می شود، اگر شما نیز به دنبال ابزاری هستید که کد رنگ های مختلف را از روی صفحه نمایش تشخیص دهد، ما به شما این برنامه را پیشنهاد می کنیم.

این نرم افزار شما را قادر می سازد که مقادیر RGB و یا کدهای HEX را برای هریک از پیکسل های موجود بر روی صفحه نمایش به دست آورید. اگر شما نیز از طراحان وب و یا اپلیکیشن های دسکتاپ یا موبایل هستید و می خواهید نتیجه کارتان را به بهترین شکل ممکن دریافت کنید، همواره لازم است که در به کارگیری رنگ ها از مقادیر دقیق آنان استفاده کنید. ColorMania یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزارها به منظور به دست آوردن مقادیر رنگی، از تصاویر دیجیتالی شماست. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ColorMania را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ColorMania :

– پشتیبانی از قابلیت تشخیص کد رنگ در HTML و طراحی صفحات وب (Hex / CSS)

– قابلیت تشخیص رنگ برای Delphi Hex, VB Hex, C++ Hex

– امکان تشخیص رنگ بر اساس مقادیر RGB و HSV

– نمایش مقادیر رنگ ها بر اساس CMY

– امکان تغییر در مقادیر رنگ ها

– امکان برداشتن رنگ ها از صفحه نمایش با قابلیت ذره بین

– امکان ذخیره سازی پالت رنگ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 + 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR