دانلود Roxio Creator NXT Pro 9 22.0.190.0 – نرم افزار رایت دیسک‌های CD/DVD/Blu-ray

دانلود Roxio Creator NXT Pro 9 22.0.190.0 - نرم افزار رایت دیسک‌های CD/DVD/Blu-ray

 

دانلود Roxio Creator NXT Pro

| نرم افزار رایت دیسک‌های CD/DVD/Blu-ray |

 

Roxio Creator NXT Pro 9 22.0.190.0 یک بسته نرم‌افزار چندرسانه‌ای جامع است که ابزارها و قابلیت‌های گسترده‌ای برای ویرایش و ایجاد محتوای صوتی، تصویری و ویدیویی فراهم می‌کند. این نرم‌افزار امکانات بسیار متنوعی دارد که برای افراد حرفه‌ای و همچنین کاربران عادی که به دنبال یک راه حل چندکاره برای ویرایش و مدیریت فایل‌های چندرسانه‌ای هستند، مناسب است. با این ابزار، کاربران می‌توانند تصاویر را ویرایش کنند، دیسک‌های CD/DVD/Blu-ray را رایت کنند و یا اینکه محتوای چندرسانه‌ای شامل عکس‌، فیلم و صدا را با همدیگر ترکیب و یا تدوین کرد و در نهایت آن‌ها را بر روی دیسک رایت کرد.

این بسته نرم‌افزاری قادر است فایل‌های ویدیویی و صوتی را به فرمت‌های مختلف تبدیل کند، اسلایدشوهای تصویری زیبا ایجاد کند، فیلم‌های HD و 3D ساخته و کیفیت فایل‌های صوتی و تصویری را بالا ببرد. همچنین، این برنامه دارای قابلیت رایت و کپی کردن دیسک‌های مختلف و انجام بیشتر کارهای چندرسانه‌ای به صورت حرفه‌ای است. این نرم‌افزار ابزارها و قابلیت‌های خود را در یک محیط کاربری کارآمد و با تمرکز بر رابط کاربری ساده و استفاده آسان ارائه می‌دهد تا هر کسی، حتی کاربران تازه‌کار، بتوانند به راحتی از امکانات آن بهره‌مند شوند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Roxio Creator NXT Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Roxio Creator NXT Pro :

– امکان ویرایش حرفه‌ای فیلم، صدا و تصویر

– امکان به‌کارگیری خلاقیت فردی در ساخت محتوای چندرسانه‌ای

– امکان مدیریت و تبدیل فرمت‌های ویدیویی جهت به‌اشتراک‌گذاری در YouTube, Facebook و …

– امکان رایت محتوای چندرسانه‌ای بر روی دیسک‌های CD/DVD/Blu-ray

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Roxio Creator NXT Pro.cover1  300x169 - دانلود Roxio Creator NXT Pro 9 22.0.190.0 - نرم افزار رایت دیسک‌های CD/DVD/Blu-ray Roxio Creator NXT Pro.cover2  300x169 - دانلود Roxio Creator NXT Pro 9 22.0.190.0 - نرم افزار رایت دیسک‌های CD/DVD/Blu-ray

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.61 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR