دانلود Ashampoo Burning Studio 25.0.0 + Portable – نرم افزار همه کاره کپی و رایت CD

دانلود Ashampoo Burning Studio 23.0.0 + Portable - نرم افزار همه کاره کپی و رایت CD

 

دانلود Ashampoo Burning Studio

| نرم افزار همه کاره کپی و رایت CD |

 

Ashampoo Burning Studio 25.0.0 + Portable برای رایت عکس و فیلم و موسیقی های خود همواره بهتر است از یک نرم افزار مختص این کار استفاده کنید, که بتواند به بهترین نحو داده ها را بر روی سی دی یا دی وی دی و یا بلوری ثبت کند. یکی از کارا ترین و بهترین این نرم افزار ها Ashampoo Burning Studio میباشد که هرچه آنچه شما برای رایت انواع داده نیاز دارید در اختیارتان قرار میدهد, اول از همه رابط کاربری نرم افزار به چشم میخورد که با پوسته های متعدد محیط انتظار کاربران را برآورده کرده است, از ویژگی های قابل ذکر آن رایت داده, تهیه پشتیبان و بازیابی فایلها, رایت و تبدیل موسیقی, تعمیر دیسک های سوخته, ایجاد کاور و برچسب میباشد.

استفاده نرم افزار Ashampoo Burning Studio از موتور قدرتمند رایت سبب شده است که همه فرمت های دیسک های معمول را پشتیبانی کند و سرعت بسیاربالایی در انجام عملیات رایت داشته باشد, از امکانات پیشرفته نرم افزار میتوان به رایت فایلهای CUE و امکان اضافه کردن بلندی صدا و جلوه های صوتی دیگر به آهنگ های شخصی اشاره کرد, این نرم افزار قابلیت اضافه کردن زیرنویس و واترمارک به ویدئوها را دارا میباشد. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار Ashampoo Burning Studio را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ashampoo Burning Studio :

– رایت داده بر روی سی دی و دی وی دی

– امکان رایت فیلم و عکس بر روی دیسک نوری

– امکانات ویرایشگر فیلم

– ایجاد اسلایدشو های دی وی دی با کیفیت بالا

– امکانات کپی سی دی و دی وی دی

– امکان پاکسازی سریع و آسان دیسک های rewriteable

– امکان ایجاد کاور و برچسب

– امکان پشتیبان گیری و بازیابی بر روی سی دی و دی وی دی و حفاظت از رمز عبور

– ایجاد نسخه های اصلاح شده از دیسک های موجود

– و…

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

–  رفع باگ ها و فیکس مشکلات نرم افزار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 189/194 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR