دانلود 3DMark06 1.2.1 – نرم افزار تست کارت گرافیک

دانلود 3DMark06 1.2.1 - نرم افزار تست کارت گرافیک

 

دانلود 3DMark06

برنامه تست کارت گرافیک

 

3DMark06 1.2.1 ابزار بسیار پیشرفته ای در جهان بازی های سه بعدی می باشد. این برنامه را می توان یک ابزار اساسی در صنعت بازی های PC عنوان کرد که موردنیاز هر کاربری در زمینه بازی خواهد بود. این برنامه با اندازه گیری زمان واقعی اجرای بازی ها به تست های اصولی سیستم می پردازد.

در واقع هر عنصر مرتبطی از جمله CPU, کارت گرافیک, دایرکت ایکس و همچنین محور چرخش در جداول آزمایشی تست می شوند. این ابزار درواقع با انجام این آزمایش عملکرد بازی های نسل بعدی را اندازه گیری کرده و در اختیار کاربر قرار می دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار 3DMark را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

note - دانلود 3DMark06 1.2.1 - نرم افزار تست کارت گرافیک فرمت : EXE

chart pie - دانلود 3DMark06 1.2.1 - نرم افزار تست کارت گرافیک حجم : 582 مگا بایت

دانلود دانلود : دانلود 3DMark06

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR