دوبله فیلم با هوش مصنوعی؛ سایت ترجمه متن، ویدیو و صدا

دوبله فیلم با هوش مصنوعی؛ سایت ترجمه متن، ویدیو و صدا

آموزش دوبله فیلم با هوش مصنوعی

| سایت ترجمه متن، ویدیو و صدا |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، به شما دوست‌داران تکنولوژی هوش مصنوعی یک وب‌سایت جدید و جذاب را معرفی می‌کنیم که با آن می‌توانید فیلم‌ها را با هوش مصنوعی دوبله کنید! این وب‌سایت در واقع یک دستیار بسیار قوی هوش مصنوعی است که می‌توانید از آن برای ترجمه‌ی متن، صدا و یا فیلم (دوبله) استفاده کنید. همانطور که می‌دانید، این روزها هوش مصنوعی به عنوان مبحثی داغ در تمامی محافل علم و تکنولوژی مطرح است. از چت‌بات‌های هوش مصنوعی نظیر ChatGPT, Bard و … گرفته تا دیگر ابزارهای ویرایش عکس، فیلم، طراحی و … که با قدرت‌گیری از هوش مصنوعی کار می‌کنند؛ همه و همه در حال تکامل هرچه بیشتر برای چیزی قدرتی فراتر از تصورات فعلی ما از هوش مصنوعی هستند.

دوبله فیلم، یک کار زمان‌بر و بسیار پرهزینه است. البته با استفاده از هوش مصنوعی، این هزینه به صفر خواهد رسید! شما هم با استفاده از این سرویس جدید و کاربردی می‌توانید فیلم‌های خود را به صورت دوبله شده به 70 زبان مختلف (از جمله زبان فارسی) دوبله کنید. با این سایت به راحتی می‌توانید ویدیو یا صداها را ترجمه کنید و آن را در قالب زیرنویس، صوت و یا ویدیو تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

neurodub.cover1  300x169 - دوبله فیلم با هوش مصنوعی؛ سایت ترجمه متن، ویدیو و صدا

دوبله فیلم با هوش مصنوعی؛ سایت ترجمه متن، ویدیو و صدا

 

1- ابتدا وارد سایت neurodub.ai شده و در آن ثبت نام و ایمیل خود را تایید کنید.

2- در پنل خود، ویدیو را آپلود و زبان مقصد را انتخاب کنید. باقی کارها را به هوش مصنوعی بسپارید!

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR