دانلود Zaxwerks 3D ProAnimator 8.6.0 – نرم افزار انیمیشن‌سازی 3 بعدی

دانلود Zaxwerks 3D ProAnimator 8.6.0 - نرم افزار انیمیشن‌سازی 3 بعدی

 

دانلود Zaxwerks 3D ProAnimator

| نرم افزار انیمیشن‌سازی 3 بعدی |

 

Zaxwerks 3D ProAnimator 8.6.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی در زمینه طراحی و ساخت انیمیشن‌های 3 بعدی است که کاربر را قادر می‌سازد تا بتواند با استفاده از المان‌های موجود، محتوایی باکیفیت را تولید نماید. این برنامه، به طور خاص برای طراحی و ساخت موشن گرافیک تولید شده و با استفاده از امکانات گنجانده شده در آن، کاربر می‌تواند با حداقل دانش کامپیوتری و صرفا با بهره‌گیری از خلاقین خود، محتوای 3 بعدی دلخواه خود را تولید نماید. در واقع با استفاده از این برنامه، حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند انواع مختلف انیمیشن‌های 3 بعدی را طراحی کنند. کاربران می‌توانند این برنامه را هم به صورت مستقل و هم به عنوان یک پلاگین قدرتمند برای ادوبی افتر افکت (Adobe After Effects) مورد استفاده قرار دهند. بین این دو رویکرد هیچ تفاوتی وجود ندارد و کاربر می‌تواند بسته به موقعیت و نیاز خود، از امکانات این برنامه نهایت استفاده را ببرد.

این محصول نرم افزاری، دارای امکاناتی قدرتمند برای طراحی و ساخت موشن گرافیک است. از این روی به کمک این برنامه شما می‌توانید عناوین گرافیکی، لوگو و دیگر المان‌های گرافیکی را به صورت متحرک ایجاد کنید و از آن خروجی بگیرید. رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده نگهداری شده تا حتی افراد مبتدی هم بتوانند از امکانات آن به خوبی بهره ببرند.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Zaxwerks 3D ProAnimator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Zaxwerks 3D ProAnimator :

– دارا بودن امکانات جامع و حرفه‌ای برای طراحی موشن گرافیک

– مناسب برای طراحی انواع عناوین گرافیکی، لوگو و سایر المان‌های گرافیکی

– دارا بودن امکان کار بر روی مدل‌های 3 بعدی با قابلیت متحرک‌سازی آن‌ها

– امکان مدیریت گروهی و همزمان پروژه‌های طراحی و گرافیک

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Zaxwerks 3D ProAnimator.cover1  300x169 - دانلود Zaxwerks 3D ProAnimator 8.6.0 - نرم افزار انیمیشن‌سازی 3 بعدی Zaxwerks 3D ProAnimator.cover2  300x213 - دانلود Zaxwerks 3D ProAnimator 8.6.0 - نرم افزار انیمیشن‌سازی 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 272 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR