دانلود ReMount 2.3.1 – نرم افزار تغییر لیبل درایوها در ویندوز

دانلود ReMount 2.3.1 - نرم افزار تغییر لیبل درایوها در ویندوز

 

دانلود ReMount

| نرم افزار تغییر لیبل درایوها در ویندوز |

 

ReMount 2.3.1 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی به منظور تغییر لیبل درایوها در ویندوز است که از طریق آن می‌توانید نماد نمایشی هر درایو هارد دیسک خود را در ویندوز تغییر دهید. همانطور که می‌دانید، همه ما از روی لیبل‌های اختصاص یافته به درایوها آن‌ها را از هم تشخیص می‌دهیم. گاهی اوقات، این نیاز مطرح می‌شود که بخواهیم لیبل درایوها را تغییر دهیم. به طور پیش‌فرض از طریق مراجعه به دیسک منیجمنت ویندوز کاربر می‌تواند این کار را انجام دهد؛ ولی با توجه به اینکه این ابزار مختص نیازهای پیشرفته‌تر است، بد نیست که برای تغییر لیبل درایوها از یک ابزار ساده و سریع‌تر استفاده کنید. در این مطلب، ابزاری مخصوص این کار را برای شما آماده کرده‌ایم که از طریق آن بتوانید لیبل درایوها را در ویندوز تغییر دهید.

این برنماه در واقع یک ابزار مبتنی بر خط فرمان است که به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند لیبل درایوها را تغییر دهند. برخی مواقع، لیبل درایوها به طور خودکار و تصادفی اختصاص پیدا می‌کنند. ابزاری که در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی فراهم می‌کند که بتوانید در این روال تغییر ایجاد کنید و لیبل‌ها را به شکل منظم‌تری اختصاص دهید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و سریع است و شما به راحتی می‌توانید از طریق آن، نیاز خود را برآورده کرده و از تجربه کار با این ابزار نهایت استفاده را داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ReMount را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ReMount :

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

– امکان استفاده از دستورات آماده برای تغییر لیبل درایوها

– امکان نظم‌دهی هرچه بیشتر به ترتیب درایوها در ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ReMount.cover1  300x157 - دانلود ReMount 2.3.1 - نرم افزار تغییر لیبل درایوها در ویندوز ReMount.cover2  300x157 - دانلود ReMount 2.3.1 - نرم افزار تغییر لیبل درایوها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR