دانلود Clear Disk Info 2.3.1 – نمایش اطلاعات مفید در رابطه با هارد دیسک

دانلود Clear Disk Info 1.2.0.0 - نمایش اطلاعات مفید در رابطه با هارد دیسک

 

دانلود Clear Disk Info

| نمایش اطلاعات مفید در رابطه با هارد دیسک |

 

Clear Disk Info 2.3.1 نام یک نرم افزار ساده و کم‌حجم در زمینه نمایش اطلاعات مفید در رابطه با انواع مختلف حافظه‌ها نظیر هارد دیسک، فلش و اس‌اس‌دی است که با استفاده از آن می‌توانید به طور جامع بر وضع سلامت حافظه خود نظارت داشته باشید. این نرم افزار، از امکان نمایش مشخصه‌های S.M.A.R.T هم به طور کامل پشتیبانی می‌کند تا بتوانید حافظه مدنظر خود را از نظر سلامتی به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. برخلاف دیگر ابزارهای مشابه، نرم افزار فعلی قادر است نتایج حاصل از اسکن جامع خود بر روی حافظه‌ را به زبان قابل فهم برای انسان نمایش دهد. به معنای دقیق‌تر، نتایج این نرم افزار به طور کامل شما را از صحت و یا عدم صحت عملکرد حافظه مورد نظرتان آگاه خواهد کرد.

اگر شما هم به دنبال ابزاری هستید که بتواند به طور مداوم وضعیت سلامت حافظه مدنظرتان را زیر نظر بگیرد، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از ابزار فعلی را از دست ندهید. این نرم افزار می‌تواند انواع مشخصه‌های شناخته شده و تاثیرگذار در روند سلامتی حافظه‌های هارد، فلش و یا اس‌اس‌دی را برای شما به نمایش بگذارد تا بتوانید در محیطی ساده و کاربرپسند، حافظه دلخواه خود را تست و وضعیت سلامتی آن را مورد آزمون قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Clear Disk Info را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Clear Disk Info :

– نمایش اطلاعات جامع و مفید از هارد دیسک، فلش و اس‌اس‌دی

– نمایش مشخصه‌های S.M.A.R.T در نمایی زیبا و کاربرپسند

– امکان دسترسی به اطلاعات جامع از وضع عملکرد حافظه

– نظارت بر سلامت دیسک سخت و بررسی خطاها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Clear Disk Info.cover1  300x225 - دانلود Clear Disk Info 2.3.1 - نمایش اطلاعات مفید در رابطه با هارد دیسک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR