دانلود Huawei Backup 10.1.0.350 – نرم افزار هوآوی بک‌آپ برای اندروید

دانلود Huawei Backup 10.1.0.350 - نرم افزار هوآوی بک‌آپ برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Huawei Backup برای اندروید

| نرم افزار هوآوی بک‌آپ برای اندروید |

 

Huawei Backup 10.1.0.350 نرم افزار رسمی شرکت هوآوی مخصوص کاربران دیوایس‌های این شرکت به منظور پشتیبان‌گیری از اطلاعات است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند با خیالی آسوده از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کند. همه ما حداقل برای یک بار هم که شده، با این نگرانی رو‌به‌رو شده‌ایم که مبادا اطلاعات‌مان به طور ناگهانی از حافظه گوشی موبایل پاک شوند و دیگر به هیچ طریقی نتوانیم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. اگر این نگرانی از نظر شما هم متوجه اطلاعات گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی شماست، در این مطلب از سایت یاس دانلود راهکاری را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا بتوانید با پشتیبان‌گیری منظم از اطلاعات خود یک بار برای همیشه به این نگرانی خاتمه دهید. با این نرم افزار، دیگر هیچ‌گاه از بابت از دست رفتن اطلاعات خود در گوشی و تبلت‌های اندروید نگرانی نخواهید داشت؛ زیرا که در هر زمان می‌توانید تازه‌ترین نسخه از اطلاعات خود را در فضای ابری هوآوی ذخیره کنید. این برنامه به کاربران امکانی می‌دهد تا بتوانند یک نسخه کپی از دیتای خود را در فضای ابری ذخیره کنند و هیچ‌گاه از بابت از دست رفتن اطلاعات خود نگرانی نداشته باشند.

بر خلاف گذشته، در دنیای امروز کاربر می‌تواند اطلاعات مهم و حساس خود را به صورت آناین در فضاهای ابری نگهداری و در هر زمان هم به آن‌ها دسترسی داشته باشد. در واقع این نسخه‌های پشتیبان، فضای حافظه شما را اشغال نمی‌کند و از این بابت می‌توانید با خیالی آسوده دیتای خود را با هر حجمی در فضای ابری نگهداری کنید و در هر زمان هم به آن دسترسی پیدا کنید. با استفاده از هوآوی بک‌آپ، کاربر می‌تواند اطلاعات خود نظیر شماره تلفن‌ها، پیامک‌ها، سوابق تماس، اپلیکیشن‌ها، فایل‌های چند رسانه‌ای و … را در فضای ابری ذخیره نماید. این برنامه به طور کامل از 79 زبان مختلف پشتیبانی کامل دارد و می‌توان آن را بر روی EMUI 4.0 به بعد نصب و راه‌اندازی کرد. با استفاده از ابزار هوآوی بک‌آپ، کاربر می‌تواند از اطلاعات خود همواره یک نسخه پشتیبان را در فضای ابری نگهداری کند و در هر کجای دنیا و از طریق اینترنت مجددا به آن دسترسی داشته باشد.هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار Huawei Backup برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Huawei Backup :

– امکان بک‌آپ گیری از اطلاعات شخصی نظیر شماره تلفن‌ها، پیامک‌ها، سوابق تماس، تنظیمات سیستمی، آلارم ساعت، اطلاعات مرورگرهای وب، ایمیل اکانت‌ها، رویدادهای تقویم، وضعیت آب و هوا، موزیک و …

– امکان پشتیبان‌گیری از اپلیکیشن‌ها و دیتای آنان

– امکان بک‌آپ گیری از فایل‌های مدیا نظیر تصاویر، ویدیوها، صداهای ضبط شده و …

– قابلیت رمزنگاری فایل‌های پشتیبان جهت محافظت از محتوای آن‌ها

– قابلیت ذخیره کردن بک‌آپ‌ها بر روی مموری کارت، یو‌اس‌بی درایو و یا فضای ابری

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Huawei Backup1 84x150 - دانلود Huawei Backup 10.1.0.350 - نرم افزار هوآوی بک‌آپ برای اندروید Huawei Backup2 84x150 - دانلود Huawei Backup 10.1.0.350 - نرم افزار هوآوی بک‌آپ برای اندروید Huawei Backup3 84x150 - دانلود Huawei Backup 10.1.0.350 - نرم افزار هوآوی بک‌آپ برای اندروید Huawei Backup4 84x150 - دانلود Huawei Backup 10.1.0.350 - نرم افزار هوآوی بک‌آپ برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8.93 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR