دانلود 4DDiG File Repair 3.1.4.11 – نرم افزار تعمیر محتوای آسیب دیده عکس و ویدیو

دانلود 4DDiG File Repair 3.1.4.11 - نرم افزار تعمیر محتوای آسیب دیده عکس و ویدیو

 

دانلود 4DDiG File Repair

| نرم افزار تعمیر محتوای آسیب دیده عکس و ویدیو |

 

4DDiG File Repair 3.1.4.11 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که به کمک آن کاربر می‌تواند محتوای آسیب دیده‌ی عکس یا فیلم خود را ترمیم کند. حتی زمانی که با یک دوربین یا اسمارت فون جدید عکس یا فیلم بگیرید، همچنان این احتمال وجود دارد که تصاویر یا فیلم‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشند. ویرایش محتوای عکس و فیلم، فرآیندی مخصوص افراد حرفه‌ای با نرم افزارهای مخصوص است. اگر که از عکاسان حرفه‌ای باشید، به خوبی با ابزارهای مختلف در این زمینه آشنا هستید. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار عمومی‌تر را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که از طریق آن می‌توانید کیفیت عکس و فیلم‌های خود را به صورت گروهی و تنها با یک کلیک بهینه‌سازی کنید.

این نرم افزار دارای قابلیت نصب و راه‌اندازی ساده‌ای است که حتی مبتدیان هم می‌توانند تنها در چند دقیقه این کار را انجام دهند. در ادامه و پس از اولین اجرا، شما با دو ماژول مختلف در این ابزار رو به رو هستید که بسته به نیاز خود می‌توانید هریک را برای ترمیم محتوای عکس یا فیلم انتخاب کنید. در ادامه، می‌بایست فایل آسیب دیده و یا دچار کیفیت پایین خود را انتخاب کنید تا این ابزار با پردازش دقیق و پیشرفته‌ی فایل مبدأ، نتیجه‌ی مطلوب را در خروجی به شما تحویل دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار 4DDiG File Repair را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار 4DDiG File Repair :

– امکان ترمیم فایل‌های ویدیو یا عکس

– امکان از بین بردن تاری، لرزش دست و … حین ثبت عکس

– بالا بردن قابل توجه کیفیت فیلم‌ها با هوش مصنوعی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

4DDiG File Repair.cover1  300x184 - دانلود 4DDiG File Repair 3.1.4.11 - نرم افزار تعمیر محتوای آسیب دیده عکس و ویدیو 4DDiG File Repair.cover2  300x184 - دانلود 4DDiG File Repair 3.1.4.11 - نرم افزار تعمیر محتوای آسیب دیده عکس و ویدیو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 173 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR