دانلود TweetDuck 1.22.0.1 – نرم افزار توییت‌داک؛ مدیریت چندین اکانت توییتر به طور همزمان برای ویندوز

دانلود TweetDuck 1.22.0.1 - نرم افزار توییت‌داک؛ مدیریت چندین اکانت توییتر به طور همزمان

 

دانلود TweetDuck

| نرم افزار توییت‌داک؛ مدیریت چندین اکانت توییتر به طور همزمان برای ویندوز |

 

TweetDuck 1.22.0.1 نام یک ابزار کاربردی و مفید در زمینه مدیریت چندین اکانت توییتر است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید در ویندوز بدون نیاز به مراجعه به صفحه اصلی وب‌سایت توییتر (Twitter.com)، و در قالب یک کلاینت مخصوص ویندوزی، حساب‌های توییتری خود را مدیریت کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، پیش‌تر هم اپلیکیشنی با نامی مشابه یعنی توییت‌دک (TweetDeck) برای این کار معرفی و در دسترس قرار گرفته بود؛ اما این اپ مدتی است که دیگر پشتیبانی نمی‌شود. اکنون، ابزاری جایگزین برای مدیریت حساب‌های توییتری شما در ویندوز منتشر شده که با نام توییت‌داک در اختیارتان قرار می‌گیرد.

این نرم افزار در واقع یک ابزار متن‌باز و رایگان است که به شکل ساده و آسان امکان کار با حساب توییتری شما را در قالب یک اپ ویندوزی برای شما فراهم می‌کند. نکته مهم در رابطه با این اپ، قابلیت ورود همزمان با چندین حساب کاربری مختلف است که کلاینت رسمی توییتر فاقد این امکان می‌باشد. رابط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و کار با آن در نهایت سهولت امکان‌پذیر است. تنها کافی‌ست که این ابزار را نصب و مشخصات حساب‌های خود را وارد و از امکانات مدیریتی این برنامه به طور همزمان برای تمامی اکانت‌های خود بهره ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TweetDuck برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TweetDuck :

– امکان مدیریت چندین حساب توییتر به طور همزمان

– قابلیت چک کردن املای کلمات در حین توییت کردن

– قابلیت ترجمه توییت‌ها به 35 زبان مختلف

– امکان دانلود کردن تصاویر و فیلم‌های توییت با کیفیت بالا

– قابلیت تایپ کردن ایموجی‌ها

– امکان آپلود تصاویر از کلیپ‌برد

– مجهز بودن به سیستم اعلان (نوتیفیکیشن) برای رویدادهای جدید

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TweetDuck.cover1  300x162 - دانلود TweetDuck 1.22.0.1 - نرم افزار توییت‌داک؛ مدیریت چندین اکانت توییتر به طور همزمان برای ویندوز TweetDuck.cover2  300x146 - دانلود TweetDuck 1.22.0.1 - نرم افزار توییت‌داک؛ مدیریت چندین اکانت توییتر به طور همزمان برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 67.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR