دانلود Rillsoft Project 9.0.607 – نرم افزار مدیریت حرفه‌ای پروژه‌ها

دانلود Rillsoft Project 9.0.607 - نرم افزار مدیریت حرفه‌ای پروژه‌ها

 

دانلود Rillsoft Project

| نرم افزار مدیریت حرفه‌ای پروژه‌ها |

 

Rillsoft Project 9.0.607 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه‌ی مدیریت پروژه است که می‌توانید با استفاده از امکانات متعدد آن از جمله گانت‌چارت و شمار بسیاری از قابلیت‌های رایج در این زمینه، پروژه‌های خود را به شکلی جامع‌تر مدیریت کنید. هر پروژه، برای مدیریت بهتر و همچنین فراهم‌سازی شرایط رسیدن به اهداف نهایی، می‌بایست به بخش‌ها و یا پروژه‌هایی کوچک‌تر تقسیم شود. اکنون که کامپیوترها و نرم افزارهای تخصصی در این زمینه در دسترس هستند، برنامه‌ریزی برای انجام و مدیریت پروژه‌ها به شکلی ساده و دقیق‌تر انجام می‌گیرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جامع و پرامکانات را در دسترس شما قرار می‌دهیم که با آن می‌توانید با تعیین منابع در دسترس، اعضای تیم و …، پروژه های خود را به شکلی جامع و حرفه‌ای مدیریت کنید.

این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است و حتی کاربران مبتدی هم به آسانی می‌توانند با آن ارتباط بگیرند. شما می‌توانید در این ابزار، مطابق با نیاز خود پروژه‌ها را از انواع برنامه‌ها نظیر آفیس ایمپورت کنید؛ زیرا که این ابزار از امکان درون‌ریزی Microsoft XML, CSV, Web XML و … به طور کامل پشتیبانی می‌کند. بخش مهمی از نمای گرافیکی مدیریت پروژه‌ها به گانت چارت (Gantt chart) اختصاص دارد و مدیر پروژه در یک نگاه می‌تواند وظایف خود برای مدیریت پروژه‌های مختلف را مدیریت کرد و جنبه‌های مختلف آن شامل زمان‌بندی‌ها، روال پیشرفت و … را مشاهده کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Rillsoft Project را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Rillsoft Project :

– امکان زمان‌بندی پروژه‌ها

– پشتیبانی از گانت چارت و دیاگرام‌های شبکه

– امکان لینک به اسناد خارجی

– دارا بودن تمپلیت‌های آماده

– توانایی مدیریت روند پیشرفت پروژه‌ها

– قابلیت مدیریت اعضای تیم برای پیشبرد پروژه‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Rillsoft Project.cover1  300x156 - دانلود Rillsoft Project 9.0.607 - نرم افزار مدیریت حرفه‌ای پروژه‌ها Rillsoft Project.cover2  300x156 - دانلود Rillsoft Project 9.0.607 - نرم افزار مدیریت حرفه‌ای پروژه‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR