دانلود Apache HTTP Server 2.4.53 – نسخه جدید وب سرور آپاچی

دانلود Apache HTTP Server 2.4.33 - نسخه جدید وب سرور آپاچی

 

دانلود Apache HTTP Server

| نسخه جدید وب سرور آپاچی |

 

Apache HTTP Server 2.4.53 جدیدترین نسخه از نرم افزار وب سرور آپاچی است که به دلیل امکانات منحصر به فرد و گسترده‌ای که دارد، برنامه‌نویسان در پروژه‌های مختلف از آن استفاده می‌کنند. وب سرور آپاچی یک نرم افزار رایگان و متن باز است که نقشی کلیدی را در دنیای وب ایفا می‌کند. به بیان دیگر، شاید ظهور برنامه آپاچی را بتوان عامل اصلی گسترش عمده شبکه اینترنت در سراسر جهان به شمار آورد. آپاچی برای اولین بار در سال 2009، توانست به رکورد میزبانی 100 میلیون وب‌سایت اینترنتی دست پیدا کند و همین امر، بیانگر اعتماد بسیار بالای برنامه‌نویسان از این برنامه است.

نرم افزار آپاچی، محبوب‌ترین وب سرور لینوکسی است که از لحاظ محبوبیت، رتبه نخست را در مقایسه با سایر برنامه‌های وب‌سرور در دنیای اینترنت به خود اختصاص داده است. وب سرور آپاچی، محبوب‌ترین و گسترده‌ترین وب سرور پرکاربرد در بستر شبکه اینترنت است که از زبان‌های PHP و Perl پشتیبانی کرده و از آن برای مدیریت درخواست‌ها و تقاضاهای وب و منابع استفاده می‌شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، جدیدترین نسخه از این وب‌سرور محبوب و قدرتمند را برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن، می‌توانید وب‌سرورهای خود را راه‌اندازی و پشتیبانی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Apache HTTP Server را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Apache HTTP Server :

– کاملا رایگان و متن باز

– قابلیت کار در گستره وسیعی از پلت‌فرم‌ها

– توسعه مداوم توسط گروهی از بهترین برنامه‌نویسان سراسر جهان

– پشتیبانی از زبان‌های برنامه‌نویسی PHP, Perl, Python

– پشتیبانی از استاندارد IPv6

– سازگاری با پروتکل HTTP/2

– قابلیت بازنویسی URL

– پشتیبانی از htaccess.

– مقیاس‌پذیری بسیار بالا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : tar.gz
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR