دانلود YourMixer 1.5 – کنترل حجم صدای ویندوز در نمایی زیبا و متفاوت

دانلود YourMixer 1.5 - کنترل حجم صدای ویندوز در نمایی زیبا و متفاوت

 

دانلود YourMixer

| کنترل حجم صدای ویندوز در نمایی زیبا و متفاوت |

 

YourMixer 1.5 نام یک ابزار جدید، رایگان و بسیار زیبا به عنوان جایگزینی برای ابزار کنترل حجم صدا در سیستم‌عامل ویندوز است. این برنامه در واقع یک اینترفیس کاملا جدید، زیبا و جذاب را برای کنترل کردن میزان ولوم صدا در ویندوز پیش روی شما قرار می‌دهد و نیاز به ظاهر قدیمی این ابزار در سیستم‌عامل ویندو را از بین می‌برد. همانطور که می‌دانید، با استفاده از ابزاری تحت عنوان ویندوز ولوم میکسر (Windows volume Mixer) در سیتسم‌عامل ویندوز، کاربر می‌تواند میزان حجم صدای بلندگو و یا هدفون را کم یا زیاد کند. این قابلیت که از نخستین نسخه‌های ویندوز در این سیستم‌عامل گنجانده شده، طی تمام این سال‌ها یک نمای ساده و قابلیت‌هایی محدود را در اختیار کاربر قرار می‌داده که در این مطلب با معرفی یک ابزار جدید، سعی داریم که شما را با یک جایگزین بسیار زیبا و کاربردی‌‌تر آشنا کنیم.

این نرم افزار در واقع یک اپلیکیشن آن-اسکرین برای کنترل کردن حجم صدا در ویندوز است. حجم سبک، قابلیت کاستومایز کردن، دارا بودن انیمیشن‌هایی زیبا و جذاب و همچنین برخورداری از استایل‌های گرافیکی بسیار زیبا، به شما قابلیتی می‌دهد که این بار بتوانید در نمایی کاملا جدید به کنترل حجم صدا در ویندوز بپردازید. اگر که شما هم به دنبال یک تغییر و تحول اساسی در ظاهر ویندوز ولوم میکسر هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار YourMixer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار YourMixer :

– دارا بودن تنظیمات پیشرفته

– مجهز بودن به انیمیشن‌هایی زیبا و کاربردی

– دارا بودن استایل‌های مختلف

– حجم بسیار کم

– مجهز بودن به 7 ظاهر مختلف

– امکان مدیریت و کنترل حجم صدای ویندوز به سبکی متفاوت

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

YourMixer.cover1  300x212 - دانلود YourMixer 1.5 - کنترل حجم صدای ویندوز در نمایی زیبا و متفاوت YourMixer.cover2  300x212 - دانلود YourMixer 1.5 - کنترل حجم صدای ویندوز در نمایی زیبا و متفاوت

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز
فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.59 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR