دانلود Pi Pie Launcher (PP Launcher, Android 9.0 P Mode) 2.3 – لانچر پی پای برای اندروید

دانلود Pi Pie Launcher (PP Launcher, Android 9.0 P Mode) 2.3 - لانچر پی پای برای اندروید

 

دانلود Pi Pie Launcher (PP Launcher, Android 9.0 P Mode برای اندروید

| لانچر پی پای برای اندروید |

 

Pi Pie Launcher (PP Launcher, Android 9.0 P Mode) 2.3 نام لانچر جدید و قدرتمندی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند رابط گرافیکی اندروید گوشی و تبلت خود را تغییر دهند. همانطور که احتمالا می‌دانید، آخرین نسخه ارائه شده از سیستم‌عامل اندروید گوگل، اندروید پای (Android Pie) به عنوان نهمین نسخه این سیستم عامل موفق و محبوب است که با تغییراتی قابل توجه نسبت به نسخه‌های قبل، جذابیت‌های خاصی را به همراه دارد. این نسخه از سیستم‌عامل، تنها بر روی جدیدترین مدل از دستگاه‌های اندروید قابل دریافت و نصب استت. اگر دستگاه اندرویدی شما در لیست دیوایس‌های پشتیبانی شده برای دریافت این آپدیت نیست، ما برایتان یک سوپرایز ویژه‌ داریم!

لانچر پی پای به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید محیط گرافیکی دستگاه خود را با تحولاتی جذاب و زیبا همراه کنید! با استفاده از این نرم افزار، شما کاربران نسخه‌های قدیمی سیستم عامل اندروید می‌توانید تغییرات جدید اندروید 9.0 (پای) را به طور کامل در گوشی یا تبلت خود شبیه‌سازی کرده و از تجربه کار با آن لذت ببرید. این لانچر جدید و حرفه‌ای، علاوه بر تغییرات گرافیکی، امکانات کلی لانچر پیش‌فرض اندروید پای را در اختیار شما می‌گذارد که تجربه کاربری تازه‌ای را برایتان به ارمغان خواهد آورد. هم اکنون می توانید نرم افزار Pi Pie Launcher (PP Launcher, Android 9.0 P Mode) برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pi Pie Launcher (PP Launcher, Android 9.0 P Mode) :

– دارا بودن پوسته محبوب و بسیار زیبای اندروید پای

– پشتیبانی کامل از ژست‌های حرکتی اندروید 9.0

– دارا بودن ده‌ها پوسته زیبا و متنوع

– قابلیت ترتیب‌بندی قرارگیری آیکون برنامه‌ها

– دارا بودن ابزار پاک‌سازی حافظه، نمایشگر میزان شارژ باتری و …

– پشتیبانی از ویژگی محافظت از چشم

– دارا بودن ویجت بسیار زیبای آب و هوا

– پشتیبانی از ژست‌های حرکتی آیکون‌ها

– قابل نصب بر روی انواع گوشی و تبلت‌های اندروید

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pi Pie Launcher1 85x150 - دانلود Pi Pie Launcher (PP Launcher, Android 9.0 P Mode) 2.3 - لانچر پی پای برای اندروید Pi Pie Launcher2 85x150 - دانلود Pi Pie Launcher (PP Launcher, Android 9.0 P Mode) 2.3 - لانچر پی پای برای اندروید Pi Pie Launcher3 85x150 - دانلود Pi Pie Launcher (PP Launcher, Android 9.0 P Mode) 2.3 - لانچر پی پای برای اندروید Pi Pie Launcher4 85x150 - دانلود Pi Pie Launcher (PP Launcher, Android 9.0 P Mode) 2.3 - لانچر پی پای برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 9.91 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR